Ik weet mijn nummer niet meer, volgens mij kom ik na Bas en Dieter ofzo dat wel :)

Ik ben echt te stug vol blijven houden aan icq totdat echt niemand het meer gebruikte, en ik icq naast msn nog steeds aan had staan, maar het niet meer gebruikte.
Icq ownt nog steeds hard over msn :'(

weet me nummer niet eens meer, weet wel dat vast hield aan icq totdat er meer mensen msn als icq hadden, bovendie was 2000b zo gaar als maar wat, iedereen had msn, en da was teminste stabiel, en een beetje vlot

Freez 0wnt me wel... maar ik heb ook al eerder een nummer gehad maar die ben ik kwijtgeraakt... (is destijds gehackt)
Gelijk toen ik echt internet had had ik ook ICQ. (daarvoor altijd via BBS-en gezeten)

nu nogsteeds werkende (en af en toe gebruikende) nummer:
58970718

ICQ roelt, jammer dat het ingewikkelder dan MSN is.

wUw, ICQ heb ik ook gehad idd... Dat gebruikte ik ongeveer net zo vaak als MSN op dit moment :D

Ach, was een baggerprogramma, het is alleen een beetje nostalgie :)

18573141 was het dacht ik...is al 7-8 jaar oud :D
was ook een soort icq-pioneer...had icq al aanstaan voordat de meeste mensen uberhaupt internet hadden :D

mja icq roelde echt wel...relaxed berichten stuurt ook als iemand offline is, de file transfers die resumed konden worden etc, de chatsesses waaren je mensen instant kon zien typen, de gratis sms en ga zo maar door :D

ook naar msn overgstapt omdat plots alle chicas daarop zaten omdat die icq te ingewikkeld vonden 8P.

wat mij betreft mogen ze msn een betaalde service maken...kunnen we eindelijk weer terug naar die goede oude tijd met icq :W

owja een laag nummer hoeft zeker niet altijd te betekenen dat je er vroeg bij zat....soms werden oude nummers beindigd door inactive users of mensen die hun account opzegden en dan werd dat nummer gebruikt voor de eerstvolgende member.

Back