ICE LC Project

Spasta said:
Je kan ook gewoon Bas@ICE in je voorkap fixen.

En als je dat opzich wel wil maar als je je gefreesde strepen ook wil dan koop je een voorkapje bij en dan heb je er 2.

(zo'n 2de voorkap is ook handig als je hem verkoopt. dan staat jou naam er niet in :) )

Ik weet niet of je het iets vind?

Dat is wel het laatste wat ik zal doen :rolleyes: , bouw geen scooter voor het forum.. + dat het loos is.

En aan verkoop moet je niet denken als je met een project bezig ben, dan kan je niks aanpassen.

Enrico@Sprinter said:
Tsja, het blijft jou ice dus lekker doen wat je zelf wil...

Zal ik ook zeker doen.
Als ik een aerox had gehad en er een bcd unit in geplamuurd had zou iedereen het vet vinden terwijl half nederland het al heeft.Ik zeg niet dat mn ice speciaal is maar het is niet een veelgebruikt type...

Op een foto lijkt het altijd makkelijk te beoordelen maar als je zo'n kap in je handen hebt en precies ziet hoe hij eruit ziet dan merk je wel dat het niet zo gemakkelijk is.

Mol said:
Ik vind em tof hoor Bas, gewoon laten zeuren die meutte :*

Inderdaad ;)

wat een berg loos gezeik weer zeg :|

Als bas "mijn" design wilt gebruiken zal ik daar echt niet moeilijk over doen, dingen die ik niet gecopied wil hebben bescherm ik zelf wel.

Daarvoor heb ik echt geen forum waak/zeik honden nodig :|

@ bas:

Suc6 met frezen ed :)

Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel :P

Kwam net op het idee mn beenschild helemaal te verbouwen...dus dat gedeelte waar dat zwarte klepgeval opzit helemaal met de kap meetrekken, dus dat dat lelijke zwarte ding er niet meer op hoeft :) , maarja even kijken of dat makkelijk gaat aangezien het er dan een heel stuk aangebouwd moet worden.

Bas@ICE said:
Geen gaten ? ;)

Jij bent toch van 5th ? , dan woon je in de buurt...van het voorjaar misschien leuk met wat snelle scooters uit de omgeving een soort meeting in Soest te houden :P

Kom ik ook gezellig langs...
Maar wat is het idee van je voorkap nou?

Begint al tof te worden! Maar persoonlijk had ik het mooier gevonden als je van boven naar beneden een strook had laten zitten (in het midden). Verder vet project, netjes en verzorgd :)

Maakt niet uit, 1 gleuf of 10 gleuven, het is gewoon hetzelfde vorm gleuf, dus het lijkt er zeker op. Maja, ik vind em eg wel vet hoor...;)

Jep zoiets maar dan smaller, en dan evt de sleuven wat breder

//edit// Of dat de stook steeds smaller word naargelang je verder naar beneden gaat :W

Ziet er nais uit!

Je kan er nog over nadenken om onderaan je kap links en recht een gat/sleuf te maken zodat je een soort koplampvorm krijgt alla aprilia area 51. Lijkt mij iig wel bruut.

Succes verder.

Back