This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ICE LC Project

Bas@ICE said:
Niks negatiefs hoor, is meer een realistische instelling denk ik

Ik moet mn kapjes in de spuitplamuur zetten en poly-en alleen tis een beetje te koud in de schuur.Misschien maar is op zolder kijken en er plaats gaan maken :W

Even een lappenschijf gekocht omdat ik daar goede berichten over hoorde , toen even carterkap met 1000 & 1200 geschuurt, toen polijstpapier en daarna met die lappenschijf en wat polijstpasta (geen belgom, belgom is misschien wel beter).

Resultaat mag er zijn, meteen ff met die borstel langs mn velgen gegaan en de voorvork

't begin is er (kwa polijsten)

Ehm ik ben benieuwd wanneer hij gaat vlammen. Ik heb niet vaak een echt vlammende ice gezien.

Begin is er ? :? , tis wel goed zo..glimt allemaal als een gek hoor...

Hiervoor ook al,alleen zaten wat kleine krasjes in.Nu is alles strak.

Bas@ICE said:
Begin is er ? :? , tis wel goed zo..glimt allemaal als een gek hoor...

Hiervoor ook al,alleen zaten wat kleine krasjes in.Nu is alles strak.

ziet er cker mooi uit bas, maar het lijkt net of er allemaal hele kleine witte puntjes op zitten? of ligt dat aan je digicam :?

Lichtinstellingen staan niet goed, dat korrelige zie je over de hele foto...zal morgen eens in daglicht een pic maken.

Ja maar dat was niet zo'n heel groot suc6, het glom wel maar er zaten allemaal fijne krassen in.Net of hij na het polijsten met een beetje grof staalwol erover is gegaan.

Nu is het helemaal egaal.

Overrange is binnen.
- Mhr2000
- Fixed Poulie
- Torque Driver
- Snaar

Alle onderdelen die zouden komen zijn helaas stopgezet...die komen nog wel een keer.Hopelijk na de winter dat ik het wel weer allemaal kan kopen.

Dus het is nog een hele lijst wat te kopen is...

- Koppeling
- Vertanding primair
- Vertanding secundair
- DPR Uitlaat
- Koso 28mm Carb.
- Malossi / MVT Rotor
- Verse Zuiger
- Denso w34ezu
- Nieuwe snelgasser
- Membraan kleppen

- Nieuw beenschild
- Spuiten
- Achterveer

Verder valt er niet veel meer aan te doen dus jullie horen het wel weer een keer wanneer hij 'af' is.Updates zullen dus lang op zich laten wachten nog