melf #50 said:sproeier hoef je niet uit te boren hoor , tegenwoordig zijn er ook grotere te koop..
en volgens mij hoeft er bij sf50 niet groter in onbegrensd
als je nou gewoon de uitlaat er even afpakt en kijkt of er een prop in zit dan kun je zelf wel kijken hoe je m eruit krijgt . verder is een sf50 electronisch begrensd en mischien zit er een varioring in. al met al zal een sf50 max 65/70 lopen std onbegrensd
melf #50 said:sproeier uitboren moet je gewoon niet doen...
prop zit in het begin dus hij zit er bij jou niet in
schroefje moet je erin laten
de begrenzer ontgrens je door een kabel weg te knippen van de cdi , ik weet zo niet meer welke dat is. mischien moet je even de search gebruiken , daar kan wellicht ergens een antwoord tussen staan
Hallo,
Ik heb laatst een hyosung sf50 racing gekocht, heel leuk ding enzo.
Maar het stoort me enorm dat hij zijn power niet kwijtkan in oa de uitlaat.
Dat ding is zo bagger als ik weet niet wat :S.
Ik wou vandaag op mijn vrije dag aan de slag met de uitlaat en de carburateur.
Waar zit de prop in de uitlaat en hoe kan ik hem het beste eruithalen? Ik heb geen zin om de slijptol op de uitlaat los te laten en om hem daarna weer te moeten lassen.
En hoe kan ik het beste de carb iets beter maken, ik heb de beschikking over zeer kleine boortjes dus zou ik de sproeier een maatje of 10 kunnen uitboren ter compensering van de prop uit de uitlaat?
bvd
MvG
Hyosungsf50
P,s Dat lampje van de olie brand rood, waar moet ik in godsnaam dan die olie bijvullen? Hij is al helemaal los geweest dus ik weet hoe hij inelkaar zit maar ik wil niet dat hij straks vastloopt omdat hij alleen maar op benzine loopt
in de buddy seat moet je de olie bij vullenHeey, ik heb ook een hyosung sf50 en je moet de olie bijvullen in de buddysit, zit een zwart dopje op met de text: OIL ... vreemd =D?