Hyosung SF50 probleem

Yorre

Well-Known Member
Hay,

Ik heb sinds een paar maanden een scooter, hysosung sf50.
Ik ken absoluut niets van scooters en heb er nog nooit 1 opengevezen ofzo, het dient bij mij tenslotte maar om mee te rijden.

Maar ik had een vraag, als mijn scooter lang heeft stilgestaan trekt hij heel snel op, maar als hij al ff aan het rijden is of net heeft gereden trekt hij trager op en blijft hij even hangen rond de 20-30km/u en gaat dan vlot naar 50/55.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!9||6


Ps: Sorry als dit topic verkeerd staat
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

daarvoor moet je speciaal gereedschap hebben , en dit is bijna niet te vinden voor Hyosung.

de variateur moet je loshalen met een luchtsleutel in dit geval , en dan pas kun je zien of de variorollen zijn versleten.
 
gewoon bij een dealer , echter moet je je wel bedenken dat alleen vervangen soms niet het goeie effect geeft , het kan zijn dat er lichtere rollen in moeten en zou je dus gewoon een aantal setjes op voorraad moeten hebben.

IMO kun je het beste dit laten doen omdat je A het gereedschap niet hebt en B niet onnodig onderdelen hoeft te kopen ,en ben je uiteindelijk hetzelfde kwijt..

en je zegt zelf al dat je niet weet hoe dit moet , en er is met deze scooter een grote kans dat je alleen maar meer kapot maakt dan bete.r.
 
Back
Top