hulp nodig voor mn neos 2

neoracer*

Well-Known Member
--------------------------------------------------------------------------------

Hey beste mensen ik zit echt met een probleem,
ik reed ongeveer 4 maanden geleden op een lange weg en toen begaf mijn scooter het ineens onderweg,
ik mn carterdeksel opengemaakt en wat zag ik....een kapotte starterclutch..en wat bleek :mn 70cc ( met 49cc uiterlijk erop geschreven), was helemaal versleten van binnen, dus ik had een nieuwe 50cc + starterclutch gehaald en erop gezet.
Me compressie was weer trug...en hij startte gewoon maar hij was niet vooruit te branden en k heb een beetje gerommeld met mijn afstelling en me caberateur, en bij alles wat ik deed ( rolletjes/trekveertjes/sproeier etc.) kwam er geen verschikkelijke verandering in zijn rijstijl :S:S hij loopt echt maximaal 15/20 en is niet vooruit te branden gewoon, en als ik me choke opentrek dan gaatie ietsjes beter maar ook niet voldoende.
Ik heb ook een 50cc kop erop zitten en daar ligt het ook niet aan...ik weet me echt geen raad meer ...hebben jullie mischien suggesties voor me ??
daar zouden jullie me echt mee helpen,
groetjes mij

nou heb ik al een aantal berichten terug gekregen waar in staat dat mijn keerringen misschien niet goed zijn...ik heb al één keerring bekeken en naar mijn eigen zeggen is er niks mis mee, die achter mijn ontsteking heb ik nog niet bekeken maar ik weet ook niet 1,2,3 hoe ik er moet komen ??
En als het mijn keerring niet is wat kan het dan zijn ?? echt ik hoop dat jullie me alsnog kunnen helpen want ik word er nou echt gestoord van dat ie zo bout blijft lopen

Advertisement - register to remove this

std 50cc
-gianelli next (begrenzer is weer teruggezet)
-std caberateur
-std ontsteking
-@ the moment weet ik nie wat voor rolletjes want ik heb er talloze geprobeerd zonder effect
- polini vario
- std koppeling met groene veertjes van polini
-sproeier 68 of 72 weet ik niet meer precies

al geprobeerd geen ene zak verschil, ik weet ckr dat het niet met me afstelling te maken heeft...hij loopt zo verkkd hij komt slecht (SLECHT!!!) van ze plek en ze top is hoogstens 15...

hoeveel voetpakkingen heb je gebruikt ? heb je niet een te grote squish ?

zijn je lagers niet verrot ? of je krukass ? heb je de zuiger er wel goed op gezet :P ???

check dat soort dingen is ff allemaal

ghost-dna said:
hoeveel voetpakkingen heb je gebruikt ? heb je niet een te grote squish ?

zijn je lagers niet verrot ? of je krukass ? heb je de zuiger er wel goed op gezet :P ???

check dat soort dingen is ff allemaal

hey ik heb 1 voetpakking en me zuiger zit er goed op, hoe zou ik me squish kunnen verkleinen dan een kleinere pakking nemen ???

Back