Hulp nodig met 70cc

BerBer

Well-Known Member
Heey, ik heb een dr70 rpm met een racekrukas, racevariateur, race vsnaar, racekoppeling en een stage6 uitlaat, 12mm caba en luchtfilter.
Maar een stage6 replica uitlaat gaat niet samen met een 70cc, dus mijn vraag was kan ik er een sito+ opzetten onbegrenst. Ik heb gehoord dat het wel kan alleen dat het met een powerfilter beter loopt, klopt dit en maakt ie veel lawaai?

Laterz8)
 
Advertisement - register to remove this

als je alles reeezzz pakt gaat het zeker snel..

DR70 + een Sito+ is een leuke combo..
na wat afstelwerk zal dat zeker goed rijden..
alleen dan ZONDER powerfilter maar met een originele luchtfilter!
 
Je hoeft geen racemateriaal te kopen om snel te gaan.
'Race'materiaal slijt meestal zéér snel terwijl je betere kwaliteit kan kopen voor hetzelfde geld of zelfs goedkoper!

Verder heb ik ook een rpm icm een Giannelli Shot.
Vind dat dit zeer goede prestaties afgeeft, enkel het geluid is iets te luid naar mn gedacht. Kwaliteit van de uitlaat is ook goed, zolang je hem maar niet laat roesten.
 
Je hoeft geen racemateriaal te kopen om snel te gaan.
'Race'materiaal slijt meestal zéér snel terwijl je betere kwaliteit kan kopen voor hetzelfde geld of zelfs goedkoper!

Verder heb ik ook een rpm icm een Giannelli Shot.
Vind dat dit zeer goede prestaties afgeeft, enkel het geluid is iets te luid naar mn gedacht. Kwaliteit van de uitlaat is ook goed, zolang je hem maar niet laat roesten.

Jaa maar ik moet elke dag 20 km rijden naar me school en ze staan om elke hoek met rollenbank maar ze pakken je alleen voor teruglopers dus ik wil iets wat op origineel lijkt;)
 
Jaa maar ik moet elke dag 20 km rijden naar me school en ze staan om elke hoek met rollenbank maar ze pakken je alleen voor teruglopers dus ik wil iets wat op origineel lijkt;)
Je hoort wel degelijk het verschil tussen een 50cc en 70cc met een sito+ uitlaat hoor maargoed. Het valt iets minder op. Ik vind gewoon een sito+ ivm een shot ferm inhouden eerlijk gezegd. Kun je evengoed 50cc rijden:X Maar dat is mijn mening natuurlijk.
 
Je hoeft geen racemateriaal te kopen om snel te gaan.
'Race'materiaal slijt meestal zéér snel terwijl je betere kwaliteit kan kopen voor hetzelfde geld of zelfs goedkoper!

Verder heb ik ook een rpm icm een Giannelli Shot.
Vind dat dit zeer goede prestaties afgeeft, enkel het geluid is iets te luid naar mn gedacht. Kwaliteit van de uitlaat is ook goed, zolang je hem maar niet laat roesten.

Oftewel lang leve de WD40.
Mja de TS was ook niet echt specifiek met zn "race"-onderdelen, voor tzelfde geld gaat het om een imitatie koppeling en een P1 vario + P1 krukas wat juist weer WEL een goede combo zou zijn ;).

En als je een uitlaat neemt die op origineel LIJKT, waarom pak je dan niet gewoon je ori uitlaat ;).
 
Oftewel lang leve de WD40.
Mja de TS was ook niet echt specifiek met zn "race"-onderdelen, voor tzelfde geld gaat het om een imitatie koppeling en een P1 vario + P1 krukas wat juist weer WEL een goede combo zou zijn ;).

En als je een uitlaat neemt die op origineel LIJKT, waarom pak je dan niet gewoon je ori uitlaat ;).

hey, ik hb volgens my van t racespul allemaal malossi en polini. Maar wat rijd harder orig. Uitlaat of een sito+?↲
Laterz
 
Sito is een merk dus "sito+ is een lelijke uitlaat" is net als zeggen "ferrari is een lelijke auto". Ze maken goedkope imitatie uitlaten die 9/10 keer hetzelfde presteren als de originele uitlaat.

Tegen een mod ingaan is ook al zo wijs ...
 
Back
Top