Hulp nodig bij Area 51 zijstandaard.

Advertisement - register to remove this

die moet er normaal gesproken wel bijzitten.

maar dan nog , als je m bij het frame houdt wijst het zich zelf wel hoe dit vast komt ..
nou, ik wou dat het zo makkelijk was zoals je het zegt. ik heb echt een uur zitten wrikken met dat ding. werd er een beetje gek van. krijg hem maar niet op de juiste plek.
 
Het is niet moeilijk.
je moet hem eerst door je kap heen steken dat is beetje gefrommel,
dan zie je het vanzelf wel hoe hij hoort.
anders kan ik heel mis een foto van plaatsen

Een foto zou echt prachtig zijn. want ik heb zo een haakschroef, en nog wat schroeven en moertjes. maar ik kan alleen het haakje aan mijn frame vastzetten en de rest kan ik nergens vastmaken. en trouwens, gaat het wel om de zelfde standaard? en als het niet te veel moeite is, kan je fotos ervan plaatsen. bedankt Rapido racer.
 
Sorry maar ik denk niet dat dat hem word aangezien me hele zijkap er af moet.
beetje logish nadenken en het lukt probeer hem anders eerst zonder je zijkap vast te zetten zodat je lekker overzichtelijk werkt en alle ruimte heb
 
Sorry maar ik denk niet dat dat hem word aangezien me hele zijkap er af moet.
beetje logish nadenken en het lukt probeer hem anders eerst zonder je zijkap vast te zetten zodat je lekker overzichtelijk werkt en alle ruimte heb

hmm oke jammer. maar me zijkappen liggen er al af. maar kan je het misschien beschrijven? is erg vervelend zonder een standaard.
 
Back
Top