Hulp bij keuze schokbreker (Aerox)

Vincent-Aerox

Scooterloos
Beste mensen,

Mijn standaard schokbreker van mijn Aerox is lek dus wordt het tijd voor een nieuwe.

Ik heb al even contact gehad met Josdijkman en een goedkope en goede schokbreker was een Forza.
Ik zoek iets van rond de €60,- en hij moet zwart zijn.

Dus kwam ik bij deze schokbreker van YSS uit.

Maar nu blijkt dus dat die Forza van van veel betere kwaliteit is dan de YSS.

Maar ik kan nergens een zwarte vinden rond die prijs en waarvan ik weet dat hij van fatsoenlijke kwaliteit is.

Iemand tips?

Danku :love:

Edit: Ik wil GEEN fournale
 
Advertisement - register to remove this

Je kunt die Forza schokbrekers hier in de buurt alleen in het wit halen , wou ook een zwarte maar dan moest ik het maar zelf spuiten ;p is natuurlijk ook een optie!
 
Die YSS Schokbreker is gewoon kei goed , ik heb hem ook , hij doet het perfect en ziet er ook nog is goed uit , ik heb de versie zonder gasreservoirtje maar hij is dus ook verkrijgbaar met gas.... ik heb er volges mij 80,- euro voor betaald . succ6 ermee
Greetings #Speed-Freak#
 
Heb zelf ook een YSS veer, vind hem wel goed, maar af en toe denk ik ook dat die een beetje slap is. Maar over het algemeen vind ik het wel een goede veer, zeker voor dat geld ! Is nu echt goedkoop, toen ik hem kocht was hij rond de € 80 - € 90
 
Mijne is ook verstelbaar ja, maar heb hem niet op de strakste stand staan omdat ik dat A) lelijk vind, omdat je dan zo'n heel stuk schroefdraad ziet zitten en B) ik heb die sleutel er niet bij gekregen om te verstellen.
 
Ahh oke.

Momenteel rijdt mn scooter niet.(ongelukje gehad).

Maar als ik eerder met een aardige gang over een drempel ging dan stotterde m'n scooter. Kreeg hij 2 seconden oid geen benzine leek het wel. Dat komt denk ik ook door het feit dat hij nog wel veert maar niet dempt.
 
Als ik jouw verhaal zo allemaal h00r zou ik hem eens naar een BromfietsDealer brengen die hem in orde maakt en goed , door bijv. een grote beurt + die schokbreker monteren dan kan jij ook weer voorruit , ScooterTuning is GeldTuning !
 
Back
Top