huilen..

Originally posted by Folkert@MinaRally
Durf te wedden dat als je strax je rijbewijs & auto hebt, je weer gaat rondkijken voor een "scooter erbij".

Precies.. al is het maar voor het gemak :W Ik heb nu zelf eeen motor en ben alweer opzoek naar een goedkope brommer... :+
 
gelukkig is pronk er ook nog, die ik nog zal assisteren bij het sleutelen etc....

ook zal ik misschien wel eens stiekum iets kaufen...en misschien nog een citta kopen ofzo..

en nu maar hopen, dat ik af en toe een blaas mag maken op de nrg van pronk (i hope sow ;))

ooit komt er vast nog wel een 2-takt ding ;)
 
Originally posted by Patrick
hoezo niet. als je al een scoot hebt staan kan't best wel :) Alleen moet je dan genoegen nemen met een minder vette oto.

En Fab, jij zit al vanaf vorigjaar lente te twijfelen of je de zooi eruit ging doen :p
:)

Maarja ik ga het nu gewoon eens goed af maken om ook eens wat leuks te hebben :p
 
Ik ben ook verslaafd :'( Vlammen op zon apparaat is gewoon heelijk. Rijdt ook motor, maar die verdomde scoot heeft iets wat die motor neit heb. Ik denk de 2 takt sound en het stevige maaiwerk wat je ermee kan verrichten :#
 
Vandaag standaard op m'n scoot rondgereden :eek:
over een paar dagen is het echt zover: verkocht:'( :'(
ik weet dat ik er spijt van ga krijgen maar ja...shit happens....
 
Originally posted by Zippah
Vandaag standaard op m'n scoot rondgereden :eek:
over een paar dagen is het echt zover: verkocht:'( :'(
ik weet dat ik er spijt van ga krijgen maar ja...shit happens....

alsof een hebo gara zo hard gaat...
 
Originally posted by Patrick
alsof een hebo gara zo hard gaat...

nee, dat zeg ik ook niet maar beter als helemaal compleet standaard waar je top 53 is:|

, ze zijn niet allemaal Speed + team2000 gewend Patrick..

klopt, had ik ook het geld niet voor
 
Back
Top