huilen..

juist Rolf :)

Hoevaak ik ook niet getwijfeld heb om de hele zooi de deur uit te doen :D

Denk dat ik het na deze zomer toch echt ga doen, kwil nu wat leukers gaan doen kwa oto's en daar kan ik alle centen bij gebruiken.

Hoewel ik het id heb dat er dan toch wel een zippie ac in de schuur komt te staan :p

Zoals Rolf zegt, het is ideaal kwa geld. Heb je het niet dan laat je het gewoon ff lekker staan :)
 
Jep gewoon zo:

DSC01547.JPG


Vorig jaar vond ik het gewoon te kut dat ik met meetings enzo niets had, dit jaar hopelijk wel. Slim inkopen scheelt een hoop. Haal je misschien niet het meeste vermogen, maar het is voor de meesten nog erg leuk:) Voorbeeldje, ik had een evo voor 100 euro.

Mja, ik begrijp het ook wel, het kan ook zo enorm kut zijn, zo'n kenker scooter:) En auto is zo makkelijk...

Ik ben verslaafd :'(
 
hoezo niet. als je al een scoot hebt staan kan't best wel :) Alleen moet je dan genoegen nemen met een minder vette oto.

En Fab, jij zit al vanaf vorigjaar lente te twijfelen of je de zooi eruit ging doen :p
 
Mjah de die-hard scooteraars zijn geen die-hards meer zo te zien :'(. Ik ben nu zelf bijna 18 en wil ws. me SF weer standaard maken als dagelijks vervoer en een leuk project geval kopen ergens (Weet je iets PM me ;)). Mocht ik dan rijbewijs hebben verkoop ik de std. scoot en koop voor dat geld plus maybe iets extra een ragbakkie :).
Een vriend van me heeft laatst een Nissan Micra uit '87 op de kop weten te tikken voor 200 euro :). Ding gaat met een hoop trillen en stoten tog nog 130 met 4 man erin :D.
 
De plaats van de die-hards worden weer ingenomen door andere die-hards.. zegt nix dus.. de scooterscene is volgens mij nog nooit zo groot geweest..
 
Dat zouw best is kunnen ... meetings worden ook steeds populairder ensow mjah aangezien ik hier nog niet zo lang zit zijn sommige peepz in mijn ogen een soort wijzen :p En als die dan wegvallen ... moet ik strax antwoorden op moeilijke vragen weten 8P
 
Originally posted by Th@ De@LeR
Dat zouw best is kunnen ... meetings worden ook steeds populairder ensow mjah aangezien ik hier nog niet zo lang zit zijn sommige peepz in mijn ogen een soort wijzen :p En als die dan wegvallen ... moet ik strax antwoorden op moeilijke vragen weten 8P

Ach, ik blijf nog wel even :*
 
/me zit ook in hetzelfde pakket...

maar aangezien ik gewoon totaal geen tijd meer heb voor een 'groot' project zoals mn NRG gaat dat weg, dan eerst een oto, en dan misschien iets erbij.
 
:)

Scooter is hobby.

Auto is vervoermiddel.

Tis altijd jammer als je moet stoppen, maar het gevoel van lekker vlammen op een 2takt is gewoon uber :)
 
Back
Top