Huh? Toch snel laten Optrekken

Hardcore_Mint

Well-Known Member
Ik heb dus een Yamaha Mint Gekocht.. En wil hem beter op laten trekken. Maarja, ging ik vorig weekend er mee bezig... Haal ik de carterkap eraf.. En dan sta je toch echt ff raar te kijken, ligt je hele straat vol met olie.. Nah ik snel weer dichtgedaan en toen ff een bakje erop gezet... Ik dacht er zal wel wat lek zijn... Blijkt dus dat die helemaal vol zit... En met Tandwielen en een Ketting werkt... Ik heb me kap er maar weer op gedaan... Zijn er mensen die weten hoe ik me Mint (Door middelvan die Tandwielen of anders) toch harder laat optrekken... Hij gaat nu 50.

Setup:
50cc Std.
17,5mm Dell'orto
Powerfilter
 
Advertisement - register to remove this

tja , dat krijg je als je met dingen bezig gaat waar je absoluut geen verstand van hebt. het is algemeen bekend dat een yamaha mint een ketting heeft ipv een variosysteem.

mja , goed verder met het probleem van jou , een Mint is een scooter die gemaakt is om niet snel te rijden , dus veel kunt je er ook niet aan doen , de cilinder is anders dan een gewone minarelli verticaal en de uitlaat ook , er zijn wel andere uitlaten te krijgen maar dat zijn imitatie origineel , die lopen iig wel sneller , maar volgens mij trekken ze niet veel sneller.

als je een scooter wilt die snel op trekt moet je een andere scooter hebben , een mint leent zicht daar gewoon niet voor.

michien past een 70cc van minarelli verticaal maar dat weet ik zo niet , en dan zou je nog een uitlaat pas moeten maken en een andere membraan en spruitstuk moeten hebben.

een powerfilter werkt hoogstens nadelig btw op een mint...
 
Ja ok, bedankt voor je reactie... Nah heb hem ook maar gekocht voor 50 euro... Om als projectje te gaan gebruiken... Maarja... 70cc Mina past niet gewoon... Daarvoor moet je je blok helemaal aanpassen, ik had namelijk al geprobeerd.. Kga me 50cc std. nog laten Tunen en dan meot ie iets harder gaan... En dan alleen nog maar Optish Tunen (H)...
 
Back
Top