HUH Start wel maar vastloper ofzo?

H²O MHR

180cc Inside Me?
Omg...


Ik starte me scooter net ff.. Kwou hem ff goed warm hebben dus ik dee echt maar eventjes rem in en gas open..


en toen ineens viel hij uit en nu elke x als ik hem start dan kan ik voluit gas geven maar komt niks vooruit :S?


Iemand een idee want dit slaat echt nergens op haha:mad:
 
Advertisement - register to remove this

maar wat kan er nou fout gaan van even gas met rem in :S? zou je toch denken dat zo'n ding daar bestand tegen meot zijn want hijs gewoon standaart(redelijk standaart)
Je scooter is bedoeld om op te rijden, niet om vol gas te gaan geven zonder dat je vooruit komt.
EDIT:

Kan best zijn dat er een veertje geknapt is, of je v-snaar geknapt..
 
Hij zegt dat z'n scootje wel gewoon toeren maakt, enigste is dat ie niet vooruit komt.... Als er wat met de cilinder is zul je dit merken aan de toeren.... Althans in 99% van de gevallen
 
Vertanding & V-Snaar zijn nog heel.

Ik denk dat ik even mijn hele blok eronderuit wil halen maar hoe doe ik dat bij een zip?

Ik heb de carb al los van inlaat dus ik zal zo nog even mijn uitlaat en achter veer los halen maar wat dan nogmeer?


Dan kan ik gelijk alles even na lopen wat vervangen moet worden en ook gelijk even in ontvetterrr bak!
 
Hmm ik zit met een probleem! ik heb die lange bout onder mijn blok los en ga zometeen de achterveer doen ALLEEN!

Er zitten een paar draden die helemaal in mijn carter/Blok lopen! hoe meot ik die eruit halen?
 
Ja ééntje loopt met een vloeistof erin via mijn carter naar mijn Carb?

En erloopt erook ééntje via een blokje lang mijn frame zo in mijn blok onder de carburateur


Dus hoe krijg ik die los haha?
 
Back
Top