[HTC] Beta Ark Project

HTC-tuning

HTC-member
Ik vond het ook wel is tijd worden om mijn project te posten, dus bij deze:


Ik ga jullie mijn scooter/brommer verleden besparen, wel zal ik nog een paar foto's posten van scooters die ik gespoten heb:

1069502632Scannen.jpg


1066165315DSC00095.JPG


Nu terug op mijn eigen project, ik heb deze Ark gekocht van een forummember (ben zijn naam vergeten).Toen ik hem kocht zag hij er zo uit:

bbijaankoopvoor.JPG


tijdens het strippen :

DSCN0835.JPG



strippen.JPG


Setup moet gaan worden :
-MHR Cross (VTM-tuned)
-RHQ as 85mm
-Yasuni C20
-Keihin PWK 28
-Aangepast pia spruitstuk / koso 28mm
-Overange + delta + wing bell
-Malossie primaire vertanding/ sec origineel
-Malossie Binnerotor + digitronic


En zo staat hij er nu bij :

completeB.JPG

binnerotor.JPG

carter.JPG
voorvork.JPG

Blok(overrange).JPG
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Kerel dit lijkt verdacht veel op een ark die hier lange tijd in de buurt heeft rond gereden (glenn van eyk) hij had er ook wel grappige setup onder zitten. Blijkbaar (of misschien is het hem wel niet) is hij ondertussen al paar keer gewisselt van eigenaar. Maar dit ziet er allemaal erg netjes uit. Zal uitkijken naar de ontwikkelingen.
 
ice, bedankt ik zal de foto's ff aanpassen maar zou jij dan mischien ff jou post willen verwijderen dan blijft het wat overzichtelijker BVB.

bastenj, klopt wat je zegt want op data-tech stond die naam
 
Originally posted by HTC-tuning
ice, bedankt ik zal de foto's ff aanpassen maar zou jij dan mischien ff jou post willen verwijderen dan blijft het wat overzichtelijker BVB.

bastenj, klopt wat je zegt want op data-tech stond die naam

done :)
 
Beter zet je die Eprom unit een stuk verder weg bij je bougiedop. Ik vraag me af of zo'n ding dat trekt. Ik zal de boekjes er eens op naslaan. :P

/Edit: Waarom lijkt een Ark frame ontzettend veel op die van een SR? :S
 
Last edited:
zoveel Malossi onderdelen en niet es weten hoe je het moet schrijven.. 8P

Verder leuke setup, nu nog wachten op de kappen :)
Wat worden de kleuren ?
 
Damn! Kan je mijn scooter ook niet ff spuiten?! :p Die SR ziet er echt mooi uit....

Je eigen Ark begint er ook al mooi uit te zien. Weet je al welke kleurencombo het gaat worden?
 
Back
Top