Originally posted by ZipRS
Anthony zette die 21,7 pk op lely met de zip van Thomas neer, voorzien van een HPI...
Originally posted by Pronk
Ja dus? :?
Dat wil niet zeggen dat de HPI beter is dan de Malossi, misschien scoort ie wel 22 als hij er een MVT opzet
Originally posted by PRO-RACE
ik zou voor de malossi eprom gaan
1: een malossi ontsteking hoeft niet duur tezijn
2: bij een malossi hoef je niks aan tepassen
3: je heb een continue een aflevering van 40.000 volt tot en met 20.000 rpm
4: als je er goed mee omgaat gebeurt er niks mee
Originally posted by Ufo
Of intresse in een zeer krachtig capisatief onstekingssysteem met bobine voor auto/motor of wat dan ook?
Hoe groter de stroom, hoe groter de storing op je digitale meters.Originally posted by Ufo
Vervolgens kan meestal de stroom niet hoog genoeg zijn
boutgaatjes van de grondplaat in het carter verzinkenOriginally posted by PRO-RACE
2: bij een malossi hoef je niks aan tepassen
Originally posted by mhr#27
Hoe groter de stroom, hoe groter de storing op je digitale meters.
Nys, als je Ivo hebt gemailed, zet hier dan even zijn antwoord neer.Originally posted by Ufo
Meer info -> mailen.
Die middelen halen de stroomsterkte weer omlaag, waardoor alle moeite die je eerst hebt gedaan om hem zo hoog te krijgen voor niets is geweest.Originally posted by Ufo
100% waar!
Gelukkig zijn er genoeg geode middelen om het ok te houden, blijkt in de praktijk.
Koop een bougiedop met een weerstand erin.Originally posted by Boyd
Vertel, ik zit namelijk met een zwaar flippende koso (ja die zijn gaar ik weet het) icm mijn hpi. Op men std ontsteking deed ie het prima
Das toch standaard?Originally posted by mhr#27
Btw, loop niet zo interessant te doen over die ontsteking, maar zet hier gewoon neer waar je het over hebt.
Als je dat niet wilt, had je er niet over moeten beginnen.