HPI vs Malossi Rotor

Originally posted by ZipRS
Anthony zette die 21,7 pk op lely met de zip van Thomas neer, voorzien van een HPI...

Ja dus? :?

Dat wil niet zeggen dat de HPI beter is dan de Malossi, misschien scoort ie wel 22 als hij er een MVT opzet :P
 
Originally posted by Pronk
Ja dus? :?

Dat wil niet zeggen dat de HPI beter is dan de Malossi, misschien scoort ie wel 22 als hij er een MVT opzet :P


Heb je mij horen zeggen dat de HPI beter is dan Malossi? Ik zeg dat het ws weinig/niks uit maakt welke je monteerd...
Met het voorbeeld wil ik aangeven dat er met de HPI ook hoge scores worden behaald.
 
roter hpi

ik heb zelf een hpi 2003 versie

ik ben er zeer tevreden over je kan je onsteking gewoon instellen op hoeveel grade je wil dat tie vonkt

je haalt um uit de doos je monteer de roter zonder probleem zonder enige aan passingen

ik zou tips vrage aan dokter tuning @ www.scootparts.nl

waar ik tevens me roter heb gekocht
 
ik zou voor de malossi eprom gaan

1: een malossi ontsteking hoeft niet duur tezijn

2: bij een malossi hoef je niks aan tepassen

3: je heb een continue een aflevering van 40.000 volt tot en met 20.000 rpm

4: als je er goed mee omgaat gebeurt er niks mee
 
Originally posted by PRO-RACE
ik zou voor de malossi eprom gaan

1: een malossi ontsteking hoeft niet duur tezijn

2: bij een malossi hoef je niks aan tepassen

3: je heb een continue een aflevering van 40.000 volt tot en met 20.000 rpm

4: als je er goed mee omgaat gebeurt er niks mee

Jij hebt teveel in de folders gekeken
 
njah.. ik zit nog te twijfelen als het zeker is dat ik op scootparts de 2003 versie krijg waar de streepjes GOED op staan dan bestel ik die denk ik... andere kanshebber is maybe nog pvl digi... wel is gehoord dat je zon ding kan krijgen voor 200 euro
 
mensen die zeggen een vonk is een vonk weten niet waar ze over praten.

Het blijkt uit proefopstellingen bij ons in de werkplaats dat er bepaalde ideale spanningen zijn (zo geeftbijvoorbeeld bosch die op voor allerlei verbrandingsprocessen). Vervolgens kan meestal de stroom niet hoog genoeg zijn. De beperking is vooral de bougie.

Een hoge onstekings energie betekent dat minder vervroeging nodig is, een mooiere, gelijkmatigere verbranding ontstaat, er minder kans op detonatie is en afstellen makkelijker wordt.

In praktijk komt het er op neer dat je er vooral wat aan hebt als je onderuit goed moet oppakken en je te maken hebt met inconstante omstandigheden.

Meer informatie? Of intresse in een zeer krachtig capisatief onstekingssysteem met bobine voor auto/motor of wat dan ook? Stuur maar een mailtje.
 
100% waar!

Gelukkig zijn er genoeg geode middelen om het ok te houden, blijkt in de praktijk.



Originally posted by mhr#27
Hoe groter de stroom, hoe groter de storing op je digitale meters.
 
Vertel, ik zit namelijk met een zwaar flippende koso (ja die zijn gaar ik weet het) icm mijn hpi. Op men std ontsteking deed ie het prima :)
 
Originally posted by Ufo
100% waar!

Gelukkig zijn er genoeg geode middelen om het ok te houden, blijkt in de praktijk.
Die middelen halen de stroomsterkte weer omlaag, waardoor alle moeite die je eerst hebt gedaan om hem zo hoog te krijgen voor niets is geweest.


Btw, loop niet zo interessant te doen over die ontsteking, maar zet hier gewoon neer waar je het over hebt.
Als je dat niet wilt, had je er niet over moeten beginnen.
 
Originally posted by Boyd
Vertel, ik zit namelijk met een zwaar flippende koso (ja die zijn gaar ik weet het) icm mijn hpi. Op men std ontsteking deed ie het prima :)
Koop een bougiedop met een weerstand erin.
 
Originally posted by mhr#27
Btw, loop niet zo interessant te doen over die ontsteking, maar zet hier gewoon neer waar je het over hebt.
Als je dat niet wilt, had je er niet over moeten beginnen.
Das toch standaard?
 
Back
Top