HPI ivm kwilswitch

Status
Not open for further replies.

malagutifreaky

Well-Known Member
Hallo, heb een HPI 2004 wil hem aansluiten, maar er is nog een extra kabeltje voor een kilswitch aan, moet ik deze gebruiken ? Kan ik dat kebeltje ook gewoon los laten hangen? Wil namelijk geen kilswitch ... :s

mvg
 
Advertisement - register to remove this

dit moet helemaal niet aan massa , dan loopt ie dus niet..

je kunt dit draad aansluiten op het contact of een kill-switch erop zetten

persoonlijk zet ik er altijd iets op waardoor je de motor stop kunt zetten ,dit om de volgende reden , zou het gas door welke reden dan ook blijven hangen kan ik m dan altijd uit zetten , je wilt niet weten wat er kan gebeuren als de scooter dan niet uit wil
 
Ik wil even nadruk leggen op wat melf als laatste zegt... heb het een keer meegemaakt met een behoorlijke rappe scooter... ten eerst was daar zo goed als niks meer van over en ik lag zelf ook in de kreukels... gewoon gebruiken is mijn advies..
 
Met de killswitch verbreek je juist de massa,
als je hem er af trekt dan maak je juist massa en kan de stroom direct weg.

Het draadje moet dus los om hem te laten lopen.
 
DVR-magic said:
Met de killswitch verbreek je juist de massa,
als je hem er af trekt dan maak je juist massa en kan de stroom direct weg.

Het draadje moet dus los om hem te laten lopen.
Komt toch omdat de killswitch contact maakt als je de dop eruit trekt? Of heb ik het mis?
 
DVR-magic said:
Met de killswitch verbreek je juist de massa,
als je hem er af trekt dan maak je juist massa en kan de stroom direct weg.

Het draadje moet dus los om hem te laten lopen.

je hebt 2 verschillende :)
ik kreeg er vorig seizoen 1 binnen die dus andersom werkt. Je ziet geen verschil aan de buitenkant. Ik gebruik m dus ook nooit om me brommer uit te zetten ( alleen in nood gevallen ).
Die ik heb is dus een verbreek contact ( zodra het dopje eraf gaat verbreekt die de verbinding ).

en de andere werkt uiteraard andersom.
 
maar je brommer hoort het wel gewoon te doen als je alles hebt aangesloten, en dat draadje voor je killswitch doe je niks mee ?? (want ik heb net mijn hpi erop gezet en helemaal aangesloten, alleen dat draadje van die killswitch heb ik niks mee gedaan, MAAR HIJ VONKT NIET!!! ) ik hoop dat iemand dit mij snel kan vertellen of iets anders weet (heb er een beetje haast mee)
 
zelfde probleem !

mijne vonkt ook neit ik heb het liefste een schets tekeing hoe ik alles moet aansluiten ivm eerste binnenrotor ooit !!!


wie kan mij helpen ?


groetjes

mike
 
Goed dat je de search eerst even hebt gebruikt, maar post aub niet in topics die ouder zijn dan een paar maanden/jaren.

Dit omdat er snel over jouw post/probleem heen gelezen word en men reageerd op de eerste post.

Als je er niet uit komt, mag je een nieuw topic openen. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top