Hotmailadres achterhalen!

just

Well-Known Member
He!
ik heb misschien een beetje kansloze vraag, maar hoe kan ik achter iemand zijn hotmailadres komen?
Ik ben namelijk een meisje tegengekomen die ik echt heel erg leuk vind, maar ik weet alleen haar voornaam zeker en waar ze woont. Verder weet ik haar achternaam wel, maar niet precies hoe je het schrijft|( !
Als jullie dit een kansloze tread vinden dan mag ie weer dicht hoor!
Alvas bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Je kan zoeken op profielen dus neem haar woonplaats, naam leeftijd en dan maar hopen dat een profiel heeft. Of op cu2 zoeken ook een grote kans.
 
http://www.telefoongids.ptt-telecom.nl

alles wat je nodig hebt als je naam en achternaam weet ;)
(best wel lullig eigelijk dat je zo makkelijk aan iemands adres kan komen |()

en anders erop afstappen, email vragen, hopen op een forward email (toevallig) ---> adres toevoegen van 1 van de personen die haar email heb/zoeken op 1 van die adressen @ cu2 als zij zelf geen cu2 heeft ---> zo kom je achter haar woonplaats 8) ---> het slim spelen en vragen om hotmail van diegene die je zoekt via het adres dat je toevoegd ---> alle info over diegene uitzoeken via vrienden van haar die vast via via vrienden van jou kennen.

en zo kan ik nog wel 100 manieren opnoemen... beetje creatief zijn, info over iemand waarvan je weinig weet opzoeken is eigelijk helemaal niet moeilijk 8P 8)
 
Al dat gedoe met internet... Kent zij niet iemand die jij kent etc. etc. ? Bellen, bellen en bellen :)

En ga nders weer naar die plek waar je haar tegenkwam enzo.
 
Ik zou wel op haar af willen stappen, maar zo erg in de buurt woont ze ook weer niet. Ik weet eigenlijk niks van haar verder, ik heb haar gezien bij mijn vaders werk:D
Het zat zo:
Ik ging de auto halen bij mijn vaders werk (hij heeft een tandtechnisch lab) en toen was zij er toevallig ook met haar vader. haar vader is een klant van mijn pa!
Nu is die vader een oom van een medewerker van mijn vader.
Dus ik mijn moeder pushen of die niet kon vragen aan die medewerker of die haar nr kon fixen!
heeft ze het gevraagd, en hij zou ernaar vragen maar dat heeft ie dus nog steeds niet gedaan!
Beetje lastig/lomp verhaal maar ik vond haar echt heel leuk dus ik moet haar nr/hotmail gewoon hebben:p
p.s. Mijn moeder heeft niet zo'n zin om het nog een keer aan die medewerker te gaan vragen jammergenoeg!

Edit: Nee Hilly dat ga ik je lekker niet vertellen:)
 
Bedankt voor de reacties!
ben er al achter waar ze woont en wat haar huistelefoonnr is, maar die durf ik toch niet te bellen denk ik!
Hij kan wel dicht, thx!
 
Originally posted by just
Bedankt voor de reacties!
ben er al achter waar ze woont en wat haar huistelefoonnr is, maar die durf ik toch niet te bellen denk ik!
Hij kan wel dicht, thx!

Als je die chick echt leuk vind zal je toch zeker wel de ballen hebben om haar op te bellen:?
 
Brief door brievenbus. beetje wazig lullen dat je vanaf het eerste moment dat je haar zag smoorverliefd was en shit met je telefoonnr aan het eind of ze een keer wil smsen ofzo. Werkt altijd ;)
 
Back
Top