Hoogste Pks ac ?

Neos Evo

Project Started
Hallo, ik had een vraag wat is de hoogste gecorigeerde score van een luchtgekoelde 70 cc scooter maak niet uit welk blok oid

alvast bedankt

mvg Tristan

Advertisement - register to remove this

Het is toch gewoon duidelijk door de score? die staat er 2 post boven.
Of moeten we dan steeds gaan samenvatten?

pietje heeft meer gescoord dan keesje met max tuned. Die weer meer heeft dan klaas met stage 7 tuned...

Het is ook een dikke prestatie, een pk score spreekt toch gewoon voor zichzelf? laat mensen zelf dus een conclusie trekken ..

beunhaas said:
vetjes hoor cb-dude!je scoort gewoonweg hoger dan twins tuned spul met standaard spullen:winner:

zo , wat erg zeg :rolleyes:

en morgen komt er iemand die 19pk scoort , boeie ,net of dat wat boeit..

elke keer komt er een nieuw vermogen eruit , ook logisch omdat iedereen zich steeds weer beter ontwikkeld...

ik snap al helemaal niet de connectie met Twins , aangezien er zat anderen zijn die ook niet zo hoog scoren ;)

heb je een hekel aan ze ofzo?

melf #50 said:
zo , wat erg zeg :rolleyes:

en morgen komt er iemand die 19pk scoort , boeie ,net of dat wat boeit..

elke keer komt er een nieuw vermogen eruit , ook logisch omdat iedereen zich steeds weer beter ontwikkeld...

ik snap al helemaal niet de connectie met Twins , aangezien er zat anderen zijn die ook niet zo hoog scoren ;)

heb je een hekel aan ze ofzo?

Misschien is hij wel heel jaloers, dat hij niet kan veroorlofen z'n eige spul te laten tunen @ twins ;)

unkie said:
Misschien is hij wel heel jaloers, dat hij niet kan veroorlofen z'n eige spul te laten tunen @ twins ;)
of hij tuned gwn zen spul zelf en laat niet alles doen door een "toptuner"
sorry,maar ik ben gwn geen fan van twins,kunnen niet tegen verlies (bewezen op meeting lint en harelbeke vorig jaar) en deden "nogal" uit de hoogte tegen cb-dude op meeting harelbeke.
vandaar mijn post...

maar laten we nu verder ontopic gaan,
ik vind het wel vet dat er toch enkele mensen zijn die veel tijd in ac steken

Back