HONDA X8R: Malossi RHQ krukas?

DAW

Honda Team
Iemand ervaring met een Malossi RHQ krukas?
Wat is hier anders aan dan mijn standaard krukas?. Ik heb een Honda X8R, zit standaard pen12 in... Zijn er nog andere (goedkopere) goeie krukassen voor mijn scoot??

Ik wil namelijk een MHR replica of zo'n soort cilinder erop hebben. Is dan een andere krukas beter/verstandiger, prestaties?

Greetzz DAW

Advertisement - register to remove this

Ik weet niet psies wat er allemaal is voor Honda, maar er zal vast wel iets goedkopers en toch even goed zijn dan die RHQ... MIsshcien Doppler ofzo...

Ik heb in me x8r een TP krukkas zitten.

Ik had kaal blok naar dijkman lemelerveld gebracht, Heeft hij er een nieuwe TP krukkas ingezet+ lagers en keerringen koste mij nog geen f300,- gulden !!

Ik denk het ook, aangezien ik toch wel weer 22000 km heb gereden met mn scoot. Is er veel vershil met een krukas vervangen van een Puch dan met een scoot-blok?

Krukas is toch ook wel duur, maar als je moest kiezen tussen een goeie krukas en een snelle cilinder......

Rob: Die TP (Top Performance), F300,-? Dus heeft die dijkman lemelerveld alles inclusief gemonteerd... das valt inderdaad erg mee. Was je ouwe krukas niet meer goed?

Greetzz DAW

Last edited:
Volgens mij koste het f290,- ofzo en dat was dus krukkas+kerringen+lagers en montage.

Mijn orginele krukkas heeft hij wel gehouden , maar ik had een keer de keering lek en heb er dus een zelftapper ingedraait en die is bij de krukkas langs gegaan:(
Dus die was beschadingd.

Jij had MHR replica,hé..dus die originele krukas houd dat dus wel?
Maar ik d8 mischien om het helemaal goed te doen gelijk een andere [betere] krukas derin....

Greetzz DAW

Ik heb er nu bijna 10000 mee gereden zonder problemen.
En volgens hun was het een goede goedkope krukkas.
Ik wou eerst de RHQ, maar ze zijden dat ik beter die TP kon nemen, was veeeel goedkoper en die waren ook erg goed...

Mzzl rob

Ehm, ff een vraagje. Je lagers vervangen van je scoot is dat moeilijker dan bij een Puch? Of zit daar niet zoveel verschil tussen? :S

Greetzz DAW

Originally posted by DAW
Ehm, ff een vraagje. Je lagers vervangen van je scoot is dat moeilijker dan bij een Puch? Of zit daar niet zoveel verschil tussen? :S

Greetzz DAW
Het vervangen van de lagers opzich niet, je blok er onderuit krijgen en splitsen misschien wel

Back