Honda Vision Met-in opleuken. Ideetjes?

soop

Well-Known Member
Ik wil mijn Honda Vision Met-in opleuken. Snel gaat ie al maar ik wil dikkere (cross?) achterband en/of andere velgen, bijvoorbeeld. Dj kymco velgen schijnen te passen maar dat is niet per se een verbetering. Zijn er andere velgjes die ik er onder kan gooien? Standaard banden maat is 90 90 10 met binnenband, tot hoeveel breder kan ik gaan?

Verder nog leuke ideetjes om het uiterlijk aan te pakken? Ik zoek leuke goedkope mods (iemand van de old-school moet dit toch wel uit zn geheugen kunnen halen).

Bedankt alvast!
 
Advertisement - register to remove this

sommige DJ velgen passen ,ivm oude en nieuwe type as van Kymco dj.

dus houd daar even rekening mee , verder zijn crossbanden wel te koop in die maat , veel breder kun je niet met een crossband vanwege de nokken en de schokbreker.

of de dj voorvelg past weet ik niet overigen.

ik zou persoonlijk een heel Kymco blok pakken , die lopen met std cilinder en uitlaat onbegrensd al mooier dan een vision blok met 70cc en snelle uitlaat !!


vision is verder nooit wat optisch spul voor geweest , dat was er in die tijd nog niet , toen moesten we de knipperlicht glaasjes zelf donker maken , en er stickers op plakken , meer was er niet.. Het kan zijn dat er tegenwoordig wel wat knipperlicht en achterlichtglaasjes zijn oid , maar niet veel meer verder.

wat je iig altijd zou kunnen doen is er een ander stuur op zetten , met de nodige accesoires , zoals remhendels , handvaten , tellers etc.
 
bedankt melf. Er is idd niet veel voor dit oude beestje.
Ander stuurtje zat ik ook aan te denken, maar passen al die stage 6 en tnt clamps en stuurtjes wel?

werden ze vroeger ook niet flink opgekrikt aan de achterkant? is dat een kwestie van langere schokbreker (zo ja tot welke maat?) of ophoogblokje?
 
daarvoor zul je je voorvork moeten opmeten , in mijn tijd hadden ze niet eens zulje stuurtjes en clamps e.d..

langere schokbreker werd door sommigen wel gedaan maar rijdt absoluut niet prettig op deze scooters , std hoogte is prima.
 
Back
Top