Honda skyteam motorblok onder een honda MT5

linusking

Well-Known Member
Ik vroeg me af of de mogelijkheid bestond om een honda skyteam motorblok onder een honda mt5 te kunnen gooien, en wat ik hiervoor zou moeten doen..
Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet wel dat het blok van een Honda(of skyteam) Dax met een aantal kleine aanpassingen past onder een Honda Amigo of Novio , maar ik denk dat het voor een MT5 wat moeilijker gaat zijn.
Bij het motorblok van een MT5 staat bijvoorbeeld de cilinder schuin (ongeveer 45°), maar bij de dax staat de cilinder horizontaal.
 
Snap sws niet dat je dat zou willen doen... Zijn echt prutblokken!

Kan overgens wel gewoon door zelf de ophangingen enzo te gaan verlassen en zorgen dat je vtw mooi in lijn loopt met het atw etc etc
 
Past niet uit zichzelf, als je kan lassen kom je een heel eind, vergeet je frame niet te verstevigen als je toch bezig bent.. En laat ehm dan eers stralen, moet toch gebeuren en als je t van tevoren laat doen ben je niet steeds bezig met opschuren..
 
Past niet uit zichzelf, als je kan lassen kom je een heel eind, vergeet je frame niet te verstevigen als je toch bezig bent.. En laat ehm dan eers stralen, moet toch gebeuren en als je t van tevoren laat doen ben je niet steeds bezig met opschuren..

wat een onzin weer zeg , je frame verstevigen 8P
 
wat je kan proberen is een blok van een Honda CY / APE
Of Zhenhua Ape / Skyteam Cobra proberen.
Dit zijn 4t blokken met een staande cilinder.
Dan kom je al een stuk beter uit de voeten
 
Back
Top