Hoezo na-aperz??

:| :| :| :| :| die AARZEN hebben gewoon alle filmpjes van mijn site gejat zonder het te vragen of er ff een link of credits bij te zetten :| :| :|

GRMBLGRMBLGRMBLGRMBLGRMBLGRMBLGRMBLGRMBL
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Maar ja, dat scooterperso gebeuren op startpunt was toch echt eerder dan Scooterbase hoor......

Maar scooterbase was geen 100% rip off van perso zooi, scooterbase was anders en had nieuwe dingen, kan je nu niet zeggen van die zuigpunt zooi.

Maar indd, tis maar waar je je druk om kan maken he :)
 
Originally posted by KymcoDJTuning
mja misschien is t wel gejat ofzo maar ze onderhouden t voor geen meter :? lijkt net cu2 ofzo.. hier een voorbeeld :?
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=168
check die setup :? en dit gaat alleen maar erger worden als ze niet beginnen te onderhouden

btw ik kom ook wel s op t forum, maar dat word ook steeds minder, t gaat echt vet achteruit

Doed wat zwam je je was maar wat trots dat ze reageerden op je design your scoot site.
En je voelde je helemaal de man als je weer een model af had.
Dan moet je hier niet de zooi gaan afkraken :|
 
Originally posted by flash


Luister allemaal maar even heeeeeeeeeeeeeeel goed naar de wijze woorden van deze man!

Zit je me nou te stangen of wat ???

Klinkt een beetje dubbel namelijk, maar t zal vast goed bedoeld zijn.....toch.
 
Originally posted by mike


Doed wat zwam je je was maar wat trots dat ze reageerden op je design your scoot site.
dude, dit heeft nix te maken met mijn design ur scoot ..
t gaat erom hoe ze typen, t is nu allemaal veranderd omdat ik de admins gewaarschuwd had, er stond eerst PoLiNi EvO 70 en dit en dat.. en dan zag je reply's als MiJn ScOoT iS eChT vEt eN aLlE AnDeRe ScOoTs HiEr ZiJn GaAr

srry hoor maar dat vind ik gewoon triest, door dat soort mannetjes gaat t nivo gewoon zakken, dat soort mannetjes gaan zich dan ook inschrijven op t forum en dan word t helemaal een zootje


En je voelde je helemaal de man als je weer een model af had.
wat lul jij nou weer, weet je hoeveel werk t is om zo'n model te tekenen, dan ben je wel trots als je t EINDELIJK af hebt (duh) :|
 
Back
Top