hoezo knullig?

Arnoud

Arend!
1017739987-oeioei.jpg
 
Advertisement - register to remove this

gege jezelf in de fik zetten... lijkt me ERG pijnlijk!!! Het zou je maar gebeuren..
 
olie ofzow in de fik gegaan? hij was em aan het schoonmaken... wel vaag, vogges mij is het nog te vroeg voor mij. :?
 
Originally posted by PaNJak
olie ofzow in de fik gegaan? hij was em aan het schoonmaken... wel vaag, vogges mij is het nog te vroeg voor mij. :?

schoonmaken als in euhm.. schoonbranden zeg maar..
 
ohw op die manier, jah jezus zeg met zn 13 jaar. Enne het is toch niet zo moeilijk? het komt er maar aan 1 kant uit.
 
ja en dan kijk je per ongeluk of ie het al doet en dan ontbrandt ineens de walm die eromheen hangt..... ik kan je vertellen dat in de fik staan aardig hoerig is...
 
Was ook ooit bezig met uitlaat uitstoken, houd men neef vuur aan de ene kant, dikke steekvlam aan de andere kant, heeft men maat ineens geen haar meer op zijn arm:)
En stinken!!
 
zal ik voortaan ook maar uitkijken, als ik dit ooit ga doen :). doen jullie dat vaak dan? zo je uitlaat uitbranden?
 
w00t ik ben idd 13 maar woon niet in zeewolde, was zuidwolde, gvd geeneens de naam goed gespeld in de krant :|

Maarre, ik had eerst bijna een boom in de fik met uitlaat uitfikken :)
 
Iemand hier op het forum, had hier ook es last van... Niet echt prettig en grappig...

Maaruh dit stond in de Metro ofzo heh?
 
Back
Top