This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoeveel zijn jullie nou kwijt aan benzine?

Ik tank ook gemiddeld wel 1 keer per week... Rij heel veel. Meestal iets van €7-8 per tankbeurt..

<edit> Ik rij best zuinig btw </edit>
 
ik tank om de 3 dagen 2 euro

10 x 2 euro is 20 euro

dus 20 euro per maand

en dan stort me moeder het nog terug op me bankrekening ook helemaal goud
 
hmm ik heb et echt heel relaxed: m'n pa heeft lease-auto met benzine ( euro98 ) op de zaak en hij gooit ook steeds een jerrycan vol die achterin staat en die gooi ik weer leeg in m'n scoot :!
 
Originally posted by SpeedfightFreak
hmm ik heb et echt heel relaxed: m'n pa heeft lease-auto met benzine ( euro98 ) op de zaak en hij gooit ook steeds een jerrycan vol die achterin staat en die gooi ik weer leeg in m'n scoot :!

Ja zeker, dat doe je leuk... Oplichter

Greetz
 
ik wil het niet eens weten met die 29,5mm Ibea van mij :S :S :S

1 ding weet ik wel HEEL zeker, TEVEEL

Alfonso
 
ik tank om de dag, en als ik ff een endje moet rijden, rij ik zo een tank leeg...mja ik heb dan ook maar 5,2 liter maartoch
 
hehehe van me huis naar scootshop engijs zijn werkplaats
met nrg
heenreis tanken daarna naar dealert
daarna naar gijs
terugweg meteen eerste tankstation weer opzoeken, de 2e (300 meter verder) haalde ik niet meer
mja naar gijs is niet zo ver


volgens anwb van huis naar scootershop

De snelste route van postcode 7606ET naar Wilgenstraat, Aadorp over 5.31 km in ongeveer 9 minuten

van scootershop naar gijs

De snelste route van Wilgenstraat, Aadorp naar Van Meelweg, Almelo over 1.56 km in ongeveer 3 minuten

mja en tankstation is 500 meter of zo

ongeveer 7,4 km

mja hoe groot is nrg tank?
 

nog geen 20km met een tank 8P
 
Uhm, met m'n SR iets van een geeltje in de week. En met crosser, uhm, dan is de tank in een half uurtje leeg ofzo.
 
Mja ik heb laatst eens gekeken en ik rijd ongeveer 1:30 met me onbegrensde scoot...
Ik rijd dus best veel, ik moet em ook 1x per week weer helemaal bijvullen...
10 - 12 liter in de week ongeveer..
Af en toe zit er misschien nog maar weinig in en de andere keer iets meer ..