This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoeveel zal ik hier voor kunnen krijgen?

The Joker

nog 5 maanden en dan.....
Ik heb een foto camera, Canon IXUS 2 APS. Het is een leuk ding maar ik wil zo graag een digi-cam. Dus dacht ik als ik deze nou verkoop en van dat geld+wat ander geld erbij een digi-cam koop maaaar nu weet ik niet echt wat ik voor deze cam kan vragen hier is een link (http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig...ndocument&id=6E3731AE79311945C125692900391133) met allemaal info over de cam en ff serieuze reply's niet van die reply's van "voor een kratje bier?", alvast thank joe

greetz The Joker

Originally posted by stealth2000
Check ff de digicam topics.

Voor een kratje bier search ik voor je:#8P

Je zegt het zelf de DIGI-cam topics en ik heb het hier over een APS camera, dus iemand anders nog iedeen ?

Tsjaaa niemand enig idee? Ik geef jullie ff meer info. over dat ding zodat jullie me dan maybe wel kunnen helpen?? Hij is ongeveer een jaar oud, heeft GEEN beschadigingen dus hij is eigenlijk zo goed als nieuw . Nou ik hoop nu op meer reply's

greetz The Joker

Ik heb ook zo'n aps ding hier liggen, 3 rolletjes gebruikt in 2 jaar ofzo. Geen zin om steeds te laten ontwikkelen .

Nieuw is is 200 via internet. Meer als 125 krijg je er denk ik niet voor. Goed dat je voor een digicam gaat