Hoe zit het nou met de carborateur in een DITECH?

Xerious

Uh ? wat was er ?....
Hoe zit het nou met de carborateur in een DITECH?-- ja hij is er niet meer ofzo? hoe zit het dan in mekaar ?
 
Advertisement - register to remove this

DiTech RULED!!!
Ik vindt het gewoon mooie techniek, dat is alles... Ja toch? OK er valt niet zo veel aan op te voeren maar:
1. hij trekt al hard...
2. hij is zuinig
3. hij is cool
4. hij is niet duurder dan de normale versie!
 
Ruud : Leukheid
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
DiTech RULED!!!
Ik vindt het gewoon mooie techniek, dat is alles... Ja toch? OK er valt niet zo veel aan op te voeren maar:
1. hij trekt al hard...
2. hij is zuinig
3. hij is cool
4. hij is niet duurder dan de normale versie!

1) Crap.. je leest de scootin teveel
2) Doh.. hij rijdt niet harder dan 70 :P
3) Uhmz... yeah
4) Is dat een voordeel?
 
Ditech zuigt aars is helemaal geen flikker aan op het moment, misschien in de toekomst dat het leuk gaat worden met andere programma's en zo maar nu is het DOM....

------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
aangezien het injectie is zou je natuurlijk kunnen proberen er een turbo met intercooler op te bouwen

Aprillia SR DiTech GTI+intercooler

heb je meteen een sticker voor over je hele scooter
 
Ik heb er vanmiddag veel meer plezier in gehad om mijn zusje d'r scoot af te stellen vuile kleuwen te krijgen en aan het einde van de dag een (redelijk, want et blaast gewoon niet) resultaat te hebben behaald, dan een ditech kopen en mijn neefjes GameBoy erop te prikken en dan 2 knoppen indrukken...

PS: Als je zelf je afstelling kan regelen, zou ik zo snel mogelijk zo'n huis, tuin en keuken compressortje erop knallen
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
 
Werkt dmv van luchtdruk. Benzine wordt met 8 bar in de cilinder gespoten en de olie met 5,5 bar over de krukas heen. Is techniek van motorboten en heel erg betrouwbaar. ik heb het al zo vaak uitgelegd hoe het werkt. Moet je maar ff naar zoeken als het nog te vinden is.
 
Back
Top