Hoe zit dat nou met je kabelboom als je die wilt verwijderen??

WW-70

Member of SRC Tuning Team
Hoi Mensen,

ik wil voor mijn project de kabelboom verwijderen en gaan werken met een killswitch.. Maar nu weet ik niet of ik die gehele kabelboom moet verwijderen en met stekkers moet gaan werken ofzo, of dat ik hem moet strippen en alleen de kabels overhoudt die ik nodig heb.. Welke kabels heb ik dan nodig?

Groeten,
Gavin!
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon draadjes van onsteking naar bougie laten zitten voor de rest kan alles weg.

die 2 die uit ontsteking komen bewaren, die van cdi naar bobine ook, er komen nog 2 massa draden uit bobine en cdi, deze bind je samen (bij mij: zwarte).
 
ja, ik heb hem nu eens helemaal opengemaakt, en alles wat niet van de CDI, ontsteking of contact afkwam verwijdert, zodat ik dus alleen die draden overheb.. Nu wil ik ook mijn contact verwijderen en er een killswitch plaatsen, moet dit dan gewoon tussen de draden van het contact? De plus en de min ofzo? En ik heb weerstanden onder de voorkap zitten, er gingen 3 kabels naartoe, waarvan ene al verwijdert is, heb nu alleen nog een groene en een roze over.. Heb ik die weerstanden nodig of kunnen die ook verwijdert worden samen met die kabels?

Zal zo ff foto maken en die posten..

Groeten,
Gavin!
 
DSCF00023.JPG

Het gaat dus om de volgende kabels:
Die groene kabel wat uit de weerstand komt is inmiddels verwijdert.. De roze kabel die ook uit die weerstand komt gaat naar een verdeler, dus weet niet of die verwijdert kan worden.. De weerstanden weet ik ook niet of ik die kan verwijderen.. van het contact is de zwarte min van de accu al verwijdert.. Nu weet ik alleen niet welke ik over moet houden voor een killswitch tussen te zetten..

Dus als jullie me kunnen vertellen welke draden wegmoeten, en welke kunnen blijven ben ik jullie erg dankbaar :)

Ik heb tot nu toe alleen een dikke draad die bestaat uit 4 draden van de ontsteking, een dunne zwarte draad die van de ontsteking komt.. Een groene draad die samen met een zwarte draad en stekker naar de elektrische start gaat ( ene is dus voor massa, die moet ik dus zekerweten laten zitten. ) Ik heb normaal van de CDI 6 draden afkomen waarvan ene begrensd is en dus verwijdert is, alleen is er nog een groene draad verwijdert en nu weet ik dus niet waarvoor die is, heb dus maar 4 draden vanaf de CDI komen.. En twee draadjes, groen en zwart, gaan met een stekker naar de Bobine toe..
Ik hoop dat jullie me er meer over kunnen vertellen hoe ik dat dan kan doen met die killswitch en die kabels van ontsteking en CDI..
Want heb geen binnenrotor, alleen de spoelen verwijdert!

Groeten,
Gavin!
 
Ja, ik houdt originele ontsteking ( geen geld voor binnenrotor.. ) dus dan moet ik alleen de kabels van de CDI, ontsteking, en bobine houden? Tussen welke draden moet de killswitch aangesloten worden?

Groeten,
Gavin!
 
Back
Top