hoe werkt ontluchten ?

Slim Dim

Banned
hey

ik wil mijn voor rem ontluchten want hij remt héél matig echt gevaarlijk .
k heb de search gebruikt maar niks duidelijks gevonden ,
kan iemand mij mischien vertellen hoe ik um kan ontluchten ?
dat je het nippel los moet draaien en een slangetje erop zettuh
dat begrijp ik wel , iemand vertelde me eerst dat je het zo moet doen:
Pompen , inhouden , pompen pompen en dan los laten
kan iemand me het duidelijk uitleggen ?
ThnX :)

Advertisement - register to remove this

heel simpel bakkie los voorop waar je rem vloeistof in zit
achter op je rem zit een nippel daar doei je een doorzichtege slang op in een fles met remvloeistof (dat hij geen valse lucht aan kan zuigen) dan zet je dat nippeltje achterop je rem een halve slag open en dan dan ga je rustig pompen een half uurtje tot een uur wel goed opletten dat er genoeg remvloeistof in je resevoir zit en dan zie je vanzelf een hele hoop luchtbelletje's nou dan blijf je doorpompen tot je een half uur niks meer ziet en dan heb je ontlucht bakkie weer volgooien en klaar

Originally posted by Dhr Projectx17
heel simpel bakkie los voorop waar je rem vloeistof in zit
achter op je rem zit een nippel daar doei je een doorzichtege slang op in een fles met remvloeistof (dat hij geen valse lucht aan kan zuigen) dan zet je dat nippeltje achterop je rem een halve slag open en dan dan ga je rustig pompen een half uurtje tot een uur wel goed opletten dat er genoeg remvloeistof in je resevoir zit en dan zie je vanzelf een hele hoop luchtbelletje's nou dan blijf je doorpompen tot je een half uur niks meer ziet en dan heb je ontlucht bakkie weer volgooien en klaar

zoooo....jij zal wel kramp hebben gehad in je hand van al dat knijpen.

een uur???? wha dan heb je een arm als zwarzenegger
10 min zou goed moeten zijn en je kan het beter zo doen

- dekseltje eraf (kijk wel goed uit dat het niet spat want als het op je kappen komt ben je de lul)
-slangetje op de nippel
-pompen en dan vasthouden(remhendel in houden)
-open draaien dan zie je de lucht tussen de remvloeistof mee komen
-net zo lang doen dat je alleen maar vloeistof ziet komen

ps wel optijd weer bijvullen anders kan je opnieuw beginnen

suc6

ik draade gewoon die schroef bij mn klauw los, resevoir open en elke keer vullen todat er zeg maar alleen nieuwe remvloeistof in zat, toen klauw weer dichtmaken en resevoir ook... deed een 20minuten ofzo, lukte ook goed... ik deed niks met een slangetje op nippel ofzo :S

Originally posted by dennis mk
ik draade gewoon die schroef bij mn klauw los, resevoir open en elke keer vullen todat er zeg maar alleen nieuwe remvloeistof in zat, toen klauw weer dichtmaken en resevoir ook... deed een 20minuten ofzo, lukte ook goed... ik deed niks met een slangetje op nippel ofzo :S

is dat michien de reden dat je gecrached bent :P

nee maar ik zou het wel met een slangetje doen anders dan zuigt ie gewoon weer valse lucht aan

Back