Nog nooit gehoort van kalk?Alpinestar said:Ooit gehoord van afzemen? Als jij je scoot laat drogen in de zon verdampt je water, maar daarin zit altijd nog wat smeer wat dus die 'spikkels' geeft..
MarkMaarten said:ik heb dus een derbi senda sm uit 2004, vraagje, er zitten van die ontzettend flexibele kappen op, en op foto's zie je die altijd dof worden, bij die van mij ook al een beetje op sommige plekken. Heb ik bij me werk gevraagd aan de vertegenwoordiger van Autoglym (ik werk in een automaterialenwinkel) wat ik ervoor moest gebruiken. Hij zegt deze; gloss shine protector. Ik thuis proberen, bleef nog steeds dof, en heb precies gehandeld zoals op de verpakking stond. Heeft iemand ervaring met ditsoort kappen, icm was?
dna-ben said:Doe die van mij ongeveer om de 2 weken (om hem echt mooi te houden).
1. afspoelen.
2. wassen met sonax shampoo.
3. afspoelen.
4. drogen (zemen).
5. sonax polish aanbrengen en uitsmeren.
6. wachten.
7. poetsen.
8. evt. nog bandenspray.
Deed ik eerst ook, spuiter zij dat dat niet zo verstandig is omdat dat reageerd met weer (water, zonlicht....) Daardoor kun je lelijke vlekken in je lak krijgenrieju-pim said:Cockpit spray
efsane said:Ik deed ook met de hoge druk, toen zag ik dat ik de A van YAMAHA op m'n onderkuip miste :| Toen kon alles eraf, binnenkort weer nieuwe halen.Scooter zonder stickers ziet niet uit.
efsane said:Ik deed ook met de hoge druk, toen zag ik dat ik de A van YAMAHA op m'n onderkuip miste :| Toen kon alles eraf, binnenkort weer nieuwe halen.Scooter zonder stickers ziet niet uit.