Hoe was Naaldwijk??

Jelle

Well-Known Member
Nou ben ik zelluf in Jobbegea geweest (bij de scootersprint) maare, wie zijn er naar naaldwijk geweest en was dat een beetje tof? enne, zijn er ook pics?? :P

Advertisement - register to remove this

na Jubbega naar Naaldwijk :p

euh... Van Rijssen op kop gestart, voorbijgestoken door Arie en Ge.. toen begon het te regenen en kwam Rik weer op kop... voor de rest staan de uitslagen op site...

Debbie en Freddy Koopmans niet gezien... en Angelique Immerzeel rijdt best wel goed

ja, alleen in de races niet...

maar ik heb alleen de std klasses kunnen kijken wegens tijdgebrek.

ik zag jorick nog hard op ze plaat gaan. ( btw dewd, mensen die strijden om de 1e en 2e plaats gewoon laten inhalen)

jorick op zn plaat? hmm benieuwd wat we moge weer voor rampverhaal krijgen te horen. :P

tja uitkijken met regen he....

Freez, hebbie pics gemaakt??

ja ik was er ook
ik was der van 12:00 tot 15:30 toen wouden me vrienden weer naar huis :|

maar heb nog met jorick gesproken...

terug weg naar huis was best grappig
een vriend van me met een honda reed zo de sloot in :)
maar toen we hem er uit hadden gehaald
deed die het gelukkig nog
we hebben daar foto's van gemaakt :D
als ze ontwikkeld zijn zal ik ze posten...

greetz Armando

sochtens in de trainingen heb ik denk ik wel de prijs voor de langste schuiver ooit verdient :W en in de race ging ik er pas echt hard af... die dokter kerel vroeg wel 4 keer of alles nog goed ging :)

over dat inhalen... ik kijk echt nooit achterme... dus als leiders erlangs willen... doen ze dat maar op vermogen/rijkunsten of op het rechte stuk.. owja, bijna joor eraf gereden in de trainingen :) sorry.

Originally posted by razma
Debbie en Freddy Koopmans niet gezien... en Angelique Immerzeel rijdt best wel goed

Debbie zit in Venetie ofzo. Bij Malossi team. Freddy was er egwoon, jullie hebben nog bij onze tent gestaan. Waarschijnlijk lag ie weer te pitten... Huh, en freddy zei: "Volgens Miss Belgium is de wedstrijd volgende week in belgie wel op een leuk circuit.."
Miss Belgium = Inne :) Dus als het goed is heb je zelfs met freddy gesproken!

blauwe vlaggen kennen ze bijna nergens op scooterraces :(

mja.. Debbie zei op de chat dat ze zaterdag wel zou rijden en 's avonds per vliegtuig vetrekken.. naja, niet dan ;)

Miss Belgium.. hehehe 0?
ze hadden gezegd dat die race op een 'kartingcircuit' was.. uiteindelijk was het ook maar een stratencircuit waar ooit eens een kart heeft gereden |( tja.. typisch Belgische races...

Back