Whoei, was vet, en minder vet. Was bij kennissen, en waren ook veel jongeren daar en veel drank. Dus lekker gezopen beetje Kopspijkers gekeken, toen heel veel zooi de lucht in geknald. Toen nog meer gezopen en om 4:30 gaat maffen. Om 6:30 had ik geen zin meer om te maffen dus ging ik de huiskamer en op de bank zitten.
Omdat er niks op de tv was ging ik maar weer maffen en lag half op de bank tot 7:30. Toen ging ik op RTL duitsland Zuruck zum Zukunft kijken 8) TE fout, maar daarom vet. Na, beetje gehangen tot 5:00 oid en toen met iemand meegereden richting Rotterdam CS om daarna de trein naar huis te pakken. Ware het niet dat z'n BX een koelvloeistof lek had en die motor lekker ging dampen. Uurtje langs de A15 in de regen gewacht op de ANWB die alles ff heel l33t dicht ging tapen. Na 2 km ging alleen weer dat lampie branden maar we hebben het toch gered.
Toen bleek dus dat ivm een gevonden pakje de treinen niet reden
Naja, ff iemand opgebeld die me met de auto kwam halen, maar dat duurde ook weer een uur. Dus een uur lang me stierlijk verveeld @ cs met al die bedelende kutzwervers. En ik ben nu net wakker
wel een drank record voor mezelf gezet, 1 fles passoa, 3 pisang, en 4 ursus zonder maar een beetje een kater te hebben, wel fijn