This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe was jullie oud en nieuw?

Mja mijn avond was beetje bieren bij vrienden Daarna naar de plaatselijke discotheek ('t Podium...) Daar... Rock muziek @ grote zaaal, dus iedereen naar de Dancing daar, is niet super groot... dus stervus druk Ik dus 4 uur al thuis Uiteraard erg dronken

eerst iedereen een fijn 2003 alvast toegewenst.

Mijn avond was ook wel geknipt.
Eerst toto 11 uur bij ouders en broertje zitten.
Toen met een hoop vrienden naar een klein cafetje gegaan waar het voor 12,50 euro onbeperkt zuipen was.
Na daar een beetje erg te veel gedronken te hebben gingen we rond 4 uur de stad bij ons in nog een paar ander maten zoeken en nieuw jaar wensen dat gedaan.
Toen was het opeens bijna half 6 iedreen zwaar moe, brak en zat en dus tja naar huis toe dan dachten we.
Uiteindelijk was iedreen thuis behalve ik kon de deur niet in was sleutel vergeten mee te nemen toen ik thuis weg ging.
Opeens was het bijna 7 uur en hoorde ik iemand lopen bij ons binnen dus ik aanbellen was het mijn broertje die open deed.
Hij snel deur open en rende weg.
Dus ik whaa wat is dit nou blijkt dat hij de hele nacht heeft lopen kotsten was met zijn vriendin blijkbaar ook naar de stad geweest.
Toen slapen en om 17 uur werd ik weer wakker en mijn broetje slaapt nog steeds (op het moment).
Maar zeeer geslaagd.

( ff wat ingekort... )

Jezus Kneiter je heb vast weinig gezopen, aangzien je de meeste tijden nog tot de minuut precies weet

Ik weet vaak niet eens meer HOE ik thuisgekomen ben...:+

Aaarrrgg hat draait nog steeds. was 9 uur thuis.

7 uur ff nog wat illegale pretknallers gehaald bij Pronk (super nitraat enzo).

8uur begonnen met zuipen. Eerst ff lekker aan de pils, toen malibu cola. Rond 3'en naar La Barrack daar geknald tot uurtje of half 8. Toen ff nagechilled bij ex van me neef. 9 uur in me nest en geslapen tot 6 uur

Vuurwerk wat we hadden was niet normaal. Vooral de lawinepijl met stalen koker. FUCK WAT IS DAT HARD ZEG. Gewoon hele paal weggeblazen, en bij de buurman FLIKKERDE ze BUITENLAMP VAN DE MUUR 8)8)8) Hahah die gast ging helemaal over de rooie En wij maar zeggen, ja dat heb je heh met gamma spul :+ (echt zeikerd die vent)

Oja en net nog door het oog van de naald gekropen. Ze doekte net een alcohol controle op 8P Crap wat scheet ik bagger. Voelde me namelijk nog niet 100%

Al met al, het was weer een zware nacht :W

Hmm, Sander, je hebt het wel ERG bont gemaakt... Jammer dat ik de interessante fotows niet kan zien...

Zelf heb ik het redelijk rustig gehouden... Om 8:45 bij een vriend van me... We waren met 27 man, dus best gezellig... Beetje eten, beetje drinken... Toen na twaalven voor € 200 aan legaal & illegaal de lucht in, en de buren gepest met hun minimale siervuurwerkbijdrage ["kappen met die sterretjes, we zijn vuurwerk af aan het steken"]

Daarna naar de stad, in een kroeg waar we een kaartje voor hadden... Ik dacht, voor die € 30 zal het wel een beetje normaal zijn ingecalculeerd, maar het was dus schofterig druk :| Toen +/- 1,5 uur tussen alleen maar bierglazen gestaan, toen waren ik & gf het zat, en zijn we naar huis gegaan... We sliepen om 3:30, en ik was vanmiddag [1:15] kiplekker... Nu de hele avond gewerkt, en ik leef nog

Was wel gezellig, alleen die kroeg viel me tegen, het was net zo druk als een normale zaterdagavond...