This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe was jullie oud en nieuw?

Eerst gewoon tot 12 uur thuis gebleven met familie etc... vuurwerk afgestoken pijlen en kabit geschoten...
en daarna naar een maatje en zijn we naar een discotheek
hiero geweest was wel leuk
25 E kaartje (entree+gratis zuipen
en de meeste wat gehad was Vodka Redbul
thuis rond een uur of zes ?

Eehm, na het 6-uur eten eerst ff met m'n buurjongetjes wezen knallen met astronautenm vuurpijlen & wondertollen! Wat voelden wij ons stoer! Daarna op de Puch naar een parkeerterrein, daar ff carbidgeschoten en dom doen, ff een ander plekje opzoeken, kwam opeens de cops achter ons aan Iedereen weer opzoeken @ Puch (jaja, hij is toc nog ergens goed voor!). Toen naar huis, familie, oliebollen, jaaroverzicht kopspijkers & Youp van 't Hek!!! gezien.
Toen was het opeens 0.00 en stroomden de sms-jes binnen en de gelukswensen en de kusjes werden uitgedeeld De straat op, want de buren moesten ook ff wat aandacht hebben. Toen naar de kameraden, ouwehoeren, en dit en dat, en toen stonden er opeens 9 politie-auto's & 2? ambulances
Na lang wachten eindelijk het centrum ingetrokken waar bitter weinig aan mensjes was :? Enne, toen werd daar de deur voor ons opengedaan, enkele stinkrijke Zuid-Afrikanen wilden ons naar binnen hebben, ze hadden lekkere drank, goede muziek maar nog geen mensen
Daar 2 uurtjes rondgehangen en toen 2 vriendinnen naar huis gebracht en toen naar huis, oliebolletje & wijntje en toen maar om 5.30 op bed :z

Owja, het leuke is dat ik (nu ik alles even weer naga) volgens mij met meer jongens dan meiden gezoend heb

Originally posted by JeroenRs50
Iemand trouwens nog kopspijkers jaaroverzicht gezien??

Was echt lachen
kop spijkers was wel grappig, maar werd steeds saaier. En merendeel al gezien.

daarin tegen,
Youp, die was sterk!

Hmm ja oudjaarsdag bij een vriend van me doorgebracht, nog even een beetje vuurwerk gehaald (rotjes in alle soorten en maten dus, loos maar wel leuk ) daarna naar huis om te gourmetten. Daarna naar kennissen van me ouders gegaan, daar wat gegeten (hapjezzzzz ) om 12 uur even naar het vuurwerk gekeken, aangien in die straat niets afd werd gestoken vanwege de dieren die daar in grote getallen aanwezig waren... daarna terug naar Hulst (die kennissen woonden zeg maar 5 km verderop) om vrienden e.d. nieuwjaar te wensen, en een aantal biertjes te drinken.. Het was er echt DRUK niet meer normaal, je kon echt amper binnenkomen, bier bestellen ging nauwlijks, dus ook niet echt dronken geworden. Om 7 uur in de ochtend toch maar eens naar bed gegaan... :Z

Tot half 12 beetje met Roi hier gefrituurd, daarna ff lui handje gegeven. 3 Grolsch gehad en 2 apfelkorn bij Roi. Toen bij mij nog driekwart fles.

Om 4 uur ging ik naar bed, moest toen ik lag meteen bappen :r. Ging tegen de muur, over m'n bed, schoenen, boeken en over de grond. Ben nog uitgegleden en bijna niks was niet geraakt . Toen ben ik maar gaan slapen tot 9:45 en toen moest ik nog een keer kotsen .

Muur is na 2 uur poetsen nog steeds bruin.

Geslaagde oud en nieuw :W.

idd geslaagd 8P

zow, ben net wakker vette koppijn man :| beetje veel gezopen gister... ammal zwarte gaten enzo, kweet er geen zak meer van maarja

ben eerst bij vrienden geweest, daar veel zuipen en om 12 uur vuurwerk afsteken, weer doorzuipen, toen om 1:30 ofzo naar de stad... in de stad bij de tracé geweest en nog wat andere cafeetjes op stratumseind... om 8:30 was ik thuis... was wel relaxt verder

oja, iedereen nog de beste wensen he!

T was wel geslaagd, lekker veel gedronken zoals gewoonlijk.
Ook wel leuk was dat de politie ons huis inwilde met 4 of 5 man en dreigden de deur in te trappen. Maar wij heel droog alles op slot gedaan en gezegd dat ze geen huiszoekingsbevel hadden

Godsamme ik heb echt een zware nacht gehad...
Nou het begon om een uurtje of 11, ging naar het feest van een paar vrienden van me. Was behoorlijk druk, ook veel leuke dames :~
Daar aangekomen werd me gelijk een glas Goldstrike voorgezet die ik maar even naar binnen heb gewerkt, en ik was nog niet klaar of er stond alweer een nieuwe voor me klaar. Dat ging dus nog een paar keer zo door. Op een gegeven moment vond ik het wel welletjes, en heb nog even een glas in de vorm van een tiet leeggezopen (je moest aan de tepel zuigen en dr zat bier in, het rietje-effect, lekker lam dus ). Goed, om een uur of 1 zijn we met zn allen naar Hilversum gegaan, fles Goldstrike in de fietstas gemikt om onderweg lekker warm te blijven. Eenmaal in Hilversum aangekomen (bij Coupers op de Havenstraat voor de locals), heb ik die fles in mn binnenzak gestoken en ben naar binnen gegaan. Daarbinnen heb ik de rest van die fles naar binnen gegoten en vanaf daar weet ik het allemaal niet zo best meer... Hoorde net van een vriendin dat ik met iedereen stond te dansen (paaldansen, maar dan gebruikte ik de dames als paal zeg maar ), heb zowat al mn vriendinnen echt honderd keer gekust (vast ook een paar vreemden, maar ik weet er niks van, hoorde het net van een vriendin), heb een vriendin van me die ooit een paar kutgeintjes bij me heeft uitgehaald helemaal verrot gescholden, en daarna tegen haar gezegd dat ik alles vergeef en toen waren we weer beste vrienden... Lekker raar weer. En toen gebeurde het... Ik werd misselijk en heb een sprintje naar het toilet getrokken waar ik dus even lekker de boel heb volgekotst. Een vriendin van me wilde me er toen uit helpen, maar ik had geen zin ofzo en was de hele tijd aan het zeuren over het wakeboarden wat ik dus niet meer kon doen vandaag (hier weet ik bijna niks meer van, hoorde het net pas). Uiteindelijk heeft een andere vriendin me uit het toilet gekregen en zijn we even naar buiten gegaan, we hebben wat gelopen en ik kwam ineens weer een vage vriend tegen die wel raad met me wist. Ik moest even een flink stuk gaan rennen om al die rommel uit mn lijf te krijgen. Na de hele tijd door Hilversum te hebben gerend ging het op zich wel weer (ohja, ik heb ook nog voor het café in de goot gelegen met mn vinger in mn keel om het eruit te krijgen, wat niet echt wilde lukken) en ik kwam mn beste vriend tegen die ook mn digicam bij zich had. We zijn maar naar mn fiets gelopen, maar toen ik dat ding open had voelde ik weer een kotsbui opkomen, dus ik naar de eerste de beste voortuin om even lekker mn (al lang lege) maag te legen, wat dus ook wederom niet lukte. Daarna heb ik weer een poging gedaan om op mn fiets te springen, maar ik zag ineens 2 vriendinnen van me op hun scooter zitten, klaar om naar huis te gaan. Er ging een lampje bij me branden en ik smeekte ze om me een lift naar huis te geven. Zo gezegd zo gedaan, mn beste vriend heeft me achterop geplant en we konden gaan. Ik was nog steeds zo ziek als een hond dus liep de hele tijd te kreunen en te steunen. Eenmaal thuis aangekomen had ik een probleem, want mn sleutels zaten nog in de fiets die ik in Hilversum had achtergelaten. Dus moest met mn strontlamme kop de reservesleutel te pakken zien te krijgen, uiteindelijk was dit gelukt en ik was thuis. Daar trof ik mn moeder aan in de bank, lag te pitten en was zo lam als een toeter. Ze heeft me maar even een glaasje water met een bruistabletje (bedenk ik me nu, gisteren zat ik me nog af te vragen waarom dat water zo bruisde), en na 2 slokken vond ik het wel best. Werd er weer misselijk van. Goed, toen heb ik mn lenzen uit mn ogen gerukt (echt een wonder dat dit gelukt is, heb er wel een half uur over gedaan volgens mij) en ben gaan maffen. Vanmiddag werd ik om 2 uur wakker gebeld, het was een vriend die bij de wakeboardschool stond. Hij vroeg zich af waar ik was, en Duncan Zuur (Nederlands kampioen wakeboarden achter de boot) miste me ook, hij wilde me nog even bij gaan lessen. Nu zijn we alweer een halve dag verder, en ik ben nog steeds gaar. Pijn in mn kop, en vooral misselijk. Hoop maar dat het snel overgaat.

En de foto's komen straks, mn camera komt zodirect weer hier naartoe gebrommert, ik edit ze er wel even bij. Of moet ik ze in het Nutteloze foto's topic mikken Bart/Bas/Boeie/Erik?

De groet'n van een brakke Bolle

Je vergeet het gedeelte dat je mij een keer of 10 hebt lopen bellen.

Nja, tot 12 uur thuis gezeten, beetje Youp gekeken. Toen vuurwerk afgeknald. Toen naar vriend gegaan. Beetje gezopen, ng ff naar de kroeg, daarna weer gezopen. Toen naar huis, oliebollen eten. Nja, toen kotsen, kwamen de oliebolletjes er weer uit, toen slapen rond een uur of 6, en toen opstaan om 9 uur omdat ik moest werken...

Ik heb ook vette avond gehad. Onbeperkt zuipen voor 45 euro met de hele vriendengroep. Kwas om half 9 thuis, en ben nu uberbrak, maar het was het waard

21:30 douchen
22:00 fiets naar henny
22:30 lopend naar carlo
23:00 taxi naar eindhoven
23:45 binnen bij humanite.nl
00:00 boem ole best wensen iedereen
01:34 whoeiz vette party gek
03:09 damn nog steeds vet hiero
03:16 ff eten --> broodje pittige kip :~
04:23 ff relax
04:39 verder feesten
05:53 damn nog een uurtje
06:30 ff genieten van het laatste half uurtje
06:56 ff snel voor iedereen jassen pakke
07:10 wachtten op aarz die net te laat was voor jassen :|
07:23 hehe iedereen jassen op naar trein
07:35 kaartje kopen, naar perron kortingskaart niet geldig, nouja boeien
07:40 damn trein gaat pas om 8:33uur
07:50 op trein wachtten buiten
08:12 ole trein open, iedereen trein in
08:33 u verwacht het niet maar trein rijdt echt
08:40 helmond 't hout, verder slapen
08:53 hoplakee station deurne
08:57 lopen naar carlo
09:05 carlo mzzl, verder lopen naar henny
09:20 nog steeds niet bij henny
09:29 hehe eindelijk bij henny, nu nog op fiets verder :'(
09:37 he daar woon ik
09:42 ole daar is mijn bed, bof slaap lekker

Originally posted by DvD
kop spijkers was wel grappig, maar werd steeds saaier. En merendeel al gezien.

daarin tegen,
Youp, die was sterk!

Youp was ook koel, maar kopspijkers kijk ik normaal nooit want ik moet op zaterdagavond werken..

Ik vond dat stukje wel leuk toen ze over zo'n woonkamer metamorfose gingen lullen over "verborgen camera's".. Die gast komt binnen gelijk een filmploeg voor zijn face

Ook het stukje van die haanzelfmoord acties Kukeleku.......BAM!

Maar ik heb 1 minuut krom gelegen om die politie agent die op die shetland pony ging rijden .. Dat was echt TE erg..

Heb om allebei de stukjes ook echt lang dubbel gelegen
Echt TE erg ja

Ik vond et deze keer "te wow"

En heb offcourse Kopspijkers gezien, en die stukkies waren idd zwaar laggen, vooral die van de "verborgen" camera

eerst Kopspijkerz en Youp kijke, met de colli Smirnoff
Toenff buren blij maken..en w8e op de visite..

met zo'n 6 gaste zitte zuipe bij mij thuis...toen naar ander feesie..
daar ff geterroriseerd....4 kratten leeg in een half uurtje

en toen nog ff rondgelopen..en om half 5 naar huis...