This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe was jullie oud en nieuw?

Jeroen

Bang Bang
Zo.. The day after

Bij ons was alles relaxt, gewoon beetje drinken en eten. Niet al te ruig ofzo. Hoewel er een vuurpijl de huiskamer in vloog (de deur stond open ) de nylon gordijnen in is alles goed verlopen. Ook konden we het huis niet meer in omdat die @@p de sleutels in het huis had laten liggen.. Dus wij een 1 uur kloten om die deur open te krijgen ..

Kortom, het was een geslaagde avond. Nu ff om 16.00 naar familie en shit en dan is dat ook weer achter de rug.

Grtz, Jeroen

Last edited:
Beste wensen

Ik heb een beetje teveel gezopen Veel vuurwerk afgestoken Lees: aantal broden kanonslagen in de fik gezet

Was toch wel leuk. Ben nu alleen wel wat duizelig en beetje misselijk. Ook koppijn Maar hoort erbij

Allen natuurlijk alsnog de beste wensen voo3 2003!

Tja, hier ging het voor m'n gevoel nog wel aardig rustig

beste wensen mensen,

flower bed was wel leuk, gelukkig was het niet mijn 250 euro

voor de rest, was het kampvuur wel grappig (midden in de woonwijk), kon ik tenminste al me vuurwerk in gooien, (144 voet zoekers )

geen kater, dalijk naar familie.

eerst thuis met vriendin,vader en zusje(die zoop niet mee,want 6 jaar) wat gezopen,kaarten,oliebollen etc. Daarna effe wat vuurwerk afgestoken,met name me zusje en me vriendin vonden dit geweldig 8)
Daarna effe de stad in gegaan en toen rond een uur of 0700 gaan slapen!

8)

Beste wensen allemaal nog.

Mwah relax tot 12 uur binnen met familie en vrienden. beetje chillen drinken enz. daarna pakketje vuurwerk afgestoken yeeeh. toen naar feestje bij me neefie. alcohol en andere dingen benuttigen daar. Onder andere een fles russische alcohol van 98 % hhahaha. kwam rond 4 uur thuis geloof ik ?:|

Was wel leuke avond/nacht. Klein nadeel was dat er een vuurpijl naar beneden kwam en vlak naast ons explodeerde
Verder de buren al het geld laten uitgeven aan siervuurwerk
Zo maar eens ff gaan opruimen buiten want het is wel een rotzooi in het bos

sochtens vroeg eruit om lekker te fikken met een grote groep
beetje rond wezen lopen buiten enzo...
per ongeluk nog een school bijna in de fik gestoken

later op de avond effe naar huis... flikkerde ik in slaap :|:|.. en om kwart voor 12 effe wakker worden... gelukkig nieuwjaar gewenst thuis en snel naar vrienden gegaan
en onderweg naar huis een fietsverbod gekregen van 10 uur :|:|
verder was et wel lache!! en om kwart voor 6 was ik nog effe mijn sleutels aan het zoeken

Eerst was ik gewoon thuis en om en uur of 1 ging ik naar een gast (Buubdaman @ forum) paar biertjes gedronken en toen kwamen er 2 gozers en een meisje zeggen dat er een feestje ergens was dus daar gingen we heen.Om uur of 3.30 ofzo moesten we weg allemaal omdat de wouten zouden komen ofzo.
Nog bijna een uur met iedereen op een kruispunt gestaan.
Daarna vertrokken we en zagen we een paar mooie bouwhekken en die hadden we op de weg gezet :S

Toen nog een hele lange tijd op een skatebaan gezeten met iedereen tot half 6 ofzo en toen moesten we weer langs die bouwhekken, die waren weer weg dus weer neergezet.Toen met zn 3-en opweg naar Buubdamans huis,eerst nog ff een tijdje bij een of ander huis in de voortuin op een bankje gezeten.Toen naar zijn huis en het was inmiddels half 7 dus kwam bassie en Adriaan op kindernet en dat hebben we dan ook maar gekeken.

Dat was het

Ik ben gisterochtend(oudjaarsdag) om 6 uur opgestaan want ik moest werken.. toen savonds rond uurjte of 1 met vrienden na obbes gegaan.. daar tot 7 uur geweest... toen na me maat wat zuipe weer tot 8 en daarna na mij toen eten douschen en omkleden want......... we gingen na scheveningen nieuwjaarsduik doen wat ewcht fucking tegenviel door die teringkou van het water, echt ziekelijk koud man... dit heeft tot resultaat dat ik al 34 uur wakker ben maarja twas dus erg gezellig!

hele dag vuurwerk afgestoken, bij vrienden langsgeweest, beetje lopen gallen. 's avonds veel vuurwerk afsteken.
's nacht al het grote troep netjes opgeruimd (behalve de matten), en 1 grote bult gemaakt, 2 liter was benzine en terpetine erover, en fikken maar .

Ja iedereen nog beste wensen!

Ik ben net wakker.....het was afgelopen nacht echt fantastisch, groot feest hier int dorp, k heb het nog nooit zo leuk meegemaakt. En daarna naar de disco, waar we gratis mochten drinken, dus het was een zeeer geslaagde avond.
Ik heb me niet bezopen, maar die 25 euro heb ik er zeker wel uit .
Enne ja ik heb het eerste deel van kopspijkers gezien, de rest opgenomen, was zeker vet :d

Eerst hier bij mijn ouders gezeten om de jaarwisseling te vieren met m'n ouders, vriendin en zus+vriend.

Avondje Vara gekeken, beetje bieren en lekkere hapjes eten

Daarna ff vuurwerk gedaan, niet echt boeiend ofzo, toen weer naar binnen en klaargemaakt voor vertrek naar een vriend van me. Wij daarheen, krijgen we na 100 meter al een lekke band:|
Toen maar verder gelopen, en na een half uur oid daar aangekomen. Daar verder bieren natuurlijk...

Hij woont tegenover het sportcentrum waar elk jaar een feest gehouden wordt. Dus wij daarheen, enorm ranzig Grolsch evenementenbier drinken en zwaar loos doen
Veel mensen gezien natuurlijk en het was zeer gezellig.
Rond 5 uur daar weg en richting huis gegaan. De rest is prive...

Originally posted by JeroenRs50
Iemand trouwens nog kopspijkers jaaroverzicht gezien??

Was echt lachen

dat was te vet, dubbele vragen bij get the picture, en al die nep-typetjes van de politiek...
in 1 woord.....geweldig