This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe was de vakantie?

Originally posted by Ornathon
Ik ga morgen, maandag, naar Salou. Wordt dus vet 15 dagen feesten!

Nu maar hopen dat er Hardhouse wordt gedraaid.

Vrienden zitten in Blanes (dichtbij Salou toch?), en daar draaide ze in de disco's veel Hardhouse maar ook :W HARDCORE:W , ze waren al naar de Darkraver geweest!

Hmm NRG was idd wel de leukste tent.. daar zat ik elke avond.. Wel een grappige uitsmijter ook.. En die kerel die op die plees zat was ook helemaal geschift!! Bob's saloon kon ook nog wel een leuke tent zijn maar daar was het echt rustig.. En bunbee jumpen was 50 euro.. laat maar zitten dan.. spring ik wel bij ons van de brug af is ook 14 meter hoog en ook goed voor wat adrenaline

Ja die kerel in de NRG plee rulede zwaar
Hek jou daar nie gezien misschien???
Waar woonde je? Want ik heb wel allemaal mensen uit Oss en zo ontmoet volgens mij...

Beter ga je de rotsen in en spring je van een superhoge rots...ook leuk, en gratis

nou ik ben net een ochtendje terug van Malgrat de Mar en jaah het was super! zeker volgend jaar weer naar spanje ,wat een vrouwen daar zeg, ik zal komende week ff wat filmpjes online gooien want daar staan er heel wat op