This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe was de vakantie?

Originally posted by Tim
En Salou is al helemaal out of the picture zo lijkt het. Maar als je flikker ben heb je daar wel een goede boterham

Ja, dat hebben we gemerkt :r

Ik ga ook pas over twee weken naar calella ben benieuwd gozers die er vorig jaar geweest zeiden dat er behoorlijk veel chicks waren Lets hope

Heej Collin B Waar zat jij ongeveer in Kreta, ben namelijk ook paar dagen geleden teruggekomen.

En er lopen daar Zeer behoorlijke damez.
Kenny

Originally posted by Arne@Piaggio

Meisjes gaan eerder naar Blanes of Malgrat heb ik het idee...

Laten we het maar is hopen want aanstaande vrijdag ga ik 2 weken naar malgrat....

Originally posted by Tim
En Salou is al helemaal out of the picture zo lijkt het. Maar als je flikker ben heb je daar wel een goede boterham

Ik zie het hoge flikkergehalte in Salou als een voordeel.....:#

En nee, ik ben geen flikker...{! :-:

Ik ga 6 aug

Welke apartement zat jij in Chersonisos.

En starbeach is wel Gruwel.
alleen het waterscooteren was Behoorlijk duur. 40 euro voor 15 min.:?

Originally posted by Speedakeju70
Ik ga ook pas over twee weken naar calella ben benieuwd gozers die er vorig jaar geweest zeiden dat er behoorlijk veel chicks waren Lets hope

Over wijven hoef je je in calella echt geen zorgen te maken neem dat van mij aan, als je uitgaat moet je naar the memphis of naar the avenue gaan die tenten zijn echt zwaar vet veel plezier!!!!!

Originally posted by TuNeD NeOs

Welke apartement zat jij in Chersonisos.

En starbeach is wel Gruwel.
alleen het waterscooteren was Behoorlijk duur. 40 euro voor 15 min.:?

Ik heb ook gejetskiet ja.. idd best wel duur
En hij begon nog te zeiken ook dat ik geen 18 was ofzo..

Maar ik zat in ida village dat was op een heuvel tegenover star beach..

Mijn Vakantie

Mijn eerste vakantie zit erop, ik ben gister aangekomen op schiphol vanuit Frankrijk. De eerste 3 dagen hebben we echt kut weer gehad (regen regen en nog eens regen), maar de 2 weken daarna was het echt bloedje heet!

Ik was er dus met 4 vrienden, op een camping in Frankrijk, wat me eigenlijk niet aanstaat, want ik haat campings. Toch was het echt vééét! Gewoon kei hard zuipen met een grote groep Nederlanders die we daar hebben leren kennen. Natuurlijk horen daar ook vrouwen bij, en daar heb ik natuurlijk ook van geprofiteerd Ik heb haar bh als aandenken gekregen....

Elke avond op stap en op het strand, net als smiddags (maar dan zat). Uitgaan is wel mega duur, 11 euro entree en 9 euro voor een pilsje (6 euro voor alcohol vrij bier). Dus in de disco zoop ik niet veel. De muziek was ook 3x niks....

Wat ik nog meer heb gedaan dan geslapen, gezopen en gevreeën?? uhhhmm.... Ik ben naar San Tropez en Monaco geweest. Echt veel Ferrari's, Lambo's en Bentley gezien etc, waar ik dan ook natuurlijk bij op de foto sta. Een Fiatje was zeldzamer dan een Porsche Carrera 4....
Dus daar was het wel mooi.
Ook rijdt volgens mij iedereen bijna scooter, niet normaal hoeveel je dr ziet. En dan vooral BW's/Boosters of Vivacity's.

Ook hebben we wa gemat met een paar Franse. Dom... van hun, want ze weten toch wel dat wij Nederlanders hard vechten

Dit was dus eigenlijk mijn vakantie, flink zuipen en stappen, en gek doen (BRABANDERS). Ik had trouwens nog een gratis bananasplit gescoort door kei hard Andre Hazes te zingen door een restaurant.... (ik kreeg zelfs applaus).

Gister dus afscheid genomen van de vakantie maten, en nu een weekje thuis, en dan ga ik naar Blankenbergen (België) met 11 maten.... })

Last edited:
Originally posted by KOBUS

Over wijven hoef je je in calella echt geen zorgen te maken neem dat van mij aan, als je uitgaat moet je naar the memphis of naar the avenue gaan die tenten zijn echt zwaar vet veel plezier!!!!!

Besser

Ik ga morgen, maandag, naar Salou. Wordt dus vet 15 dagen feesten!

Nu maar hopen dat er Hardhouse wordt gedraaid.

Originally posted by Ornathon
Ik ga morgen, maandag, naar Salou. Wordt dus vet 15 dagen feesten!

Nu maar hopen dat er Hardhouse wordt gedraaid.

Niet tot nauwelijks.... Wel in Pacha maar voor de rest is 't moeilijk te vinden.

Originally posted by MHRamey

Ik zie het hoge flikkergehalte in Salou als een voordeel.....:#

En nee, ik ben geen flikker...{! :-:

Ik ga 6 aug

Als jij geile ventjes aan je wil hebben moet je 't als een voordeel zien.....

Ik zat in appartementen Maria, was zeg maar die straat waar 1 van de 2 Friet van Pieten zaten, tegenover de Japapaaah, die straat, en dan 100 meter die straat in zeg maar...
Inderdaad waren de meeste tenten wel klein, maar het weer was super, eten ook, jetski was wel lache maar idd kort...
NRG was echt meesterlijk, en om af te koele zate we in de Veronica Bar, vonk persoonlijk niej zoveel aan maja me maten wel...
Volgend jaar wel terug want ik ben vergeten te bungee-jumpen...