Originally posted by Tim
Ik ben alweer een week terug uit lloret en het was echt te waus...alhoewel ik volgend jaar ergens anders naar toe wil, kreta ofzo :W We hadden in spanje namelijk nogal klote weer en het vrouwelijk schoon vloog je nou ook niet om de oren zoals je op de tv wel eens ziet...
Originally posted by ZIpman
Het midden van het land heeft pas 1 week officieel vakantie en in het zuiden is net de bouwvak vakantie begonnen, tis allemaal net begonnen johdus alleen zal je niet zijn bissie
Originally posted by bissie
Ok dat scheelt weer, hoorde alleen maar lui die terug waren van vakantie en niemand die nog ging, duzz vandaar de bezorgdheid. Maarre t weer word wel stukken beter volgende week 8)
Originally posted by ColinB
Ik kom dus maandag terug uit Kreta, volgend jaar op zeeeeeeker terug, proberen 4 weken of misschien 2 maanden en dan daar werken, want dit is echt het vetste wat ik ooit heb meegemaakt...
Spanje eat my ass...
Superweer, supereten, supervet uitgaan, Kriti Vibes feesten, zéér mooie mensen, jetskiën, scooters huren, kortom, het was er super...
Hoe was die van jullie, als jullie al terug zijn...
Dat idee heb ik ook, lorett is een beetje uitgekotst...Originally posted by Arne@Piaggio
Meisjes gaan eerder naar Blanes of Malgrat heb ik het idee...