Hoe was de vakantie?

ColinB

Genne Skrik
Ik kom dus maandag terug uit Kreta, volgend jaar op zeeeeeeker terug, proberen 4 weken of misschien 2 maanden en dan daar werken, want dit is echt het vetste wat ik ooit heb meegemaakt...
Spanje eat my ass...
Superweer, supereten, supervet uitgaan, Kriti Vibes feesten, zéér mooie mensen, jetskiën, scooters huren, kortom, het was er super...
Hoe was die van jullie, als jullie al terug zijn...

Advertisement - register to remove this

ikke ga 2 aug naar lloret, dit zijn de laatste 2 weken van de noordelijke schoolvakantie's. ZIJn er meer mensen die zolaat op vakantie gaan of zit ik strax in me eentje te zuipen in spanje?:rolleyes:

Het midden van het land heeft pas 1 week officieel vakantie en in het zuiden is net de bouwvak vakantie begonnen, tis allemaal net begonnen joh :P dus alleen zal je niet zijn bissie

Ik ben alweer een week terug uit lloret en het was echt te waus...alhoewel ik volgend jaar ergens anders naar toe wil, kreta ofzo :W We hadden in spanje namelijk nogal klote weer en het vrouwelijk schoon vloog je nou ook niet om de oren zoals je op de tv wel eens ziet...

Ik ben met wat vrienden naar camping de Twentse Es in Enschede geweest, geldgebrek he, volgend jaar ff wat sparen en dan ook naar een cool feest eiland ofzo :)

Oja ben ook nog weekje naar Toscane geweest dat was wel supervet! :P

gaan morgen met 13 man naar een of andere camping in Zeeland, wordt denk ik ook wel feest, zelfde dag komt er nog bekende lui, ook op die camping, en als iedereen komt die zegt dat ze nog een dag langskomen, wordt het nog es druk :)

Originally posted by Tim
Ik ben alweer een week terug uit lloret en het was echt te waus...alhoewel ik volgend jaar ergens anders naar toe wil, kreta ofzo :W We hadden in spanje namelijk nogal klote weer en het vrouwelijk schoon vloog je nou ook niet om de oren zoals je op de tv wel eens ziet...

Meisjes gaan eerder naar Blanes of Malgrat heb ik het idee...

Originally posted by ZIpman
Het midden van het land heeft pas 1 week officieel vakantie en in het zuiden is net de bouwvak vakantie begonnen, tis allemaal net begonnen joh :P dus alleen zal je niet zijn bissie

Ok dat scheelt weer :), hoorde alleen maar lui die terug waren van vakantie en niemand die nog ging, duzz vandaar de bezorgdheid. Maarre t weer word wel stukken beter volgende week 8)

Originally posted by bissie

Ok dat scheelt weer :), hoorde alleen maar lui die terug waren van vakantie en niemand die nog ging, duzz vandaar de bezorgdheid. Maarre t weer word wel stukken beter volgende week 8)

Mja... let the sun shine :)

Originally posted by ColinB
Ik kom dus maandag terug uit Kreta, volgend jaar op zeeeeeeker terug, proberen 4 weken of misschien 2 maanden en dan daar werken, want dit is echt het vetste wat ik ooit heb meegemaakt...
Spanje eat my ass...
Superweer, supereten, supervet uitgaan, Kriti Vibes feesten, zéér mooie mensen, jetskiën, scooters huren, kortom, het was er super...
Hoe was die van jullie, als jullie al terug zijn...

Mwoahh wat vind je zo bijzoner aan kreta dan?? ben er 2 weken geleden van terug gekomen en ik ben in chasonisos geweest.. (of hoe je dan ook schrijft) en daar waren maar iets van 5 discotjes met een ieder een oppervlakte van 100 meter ofzo.. superklein man!!
Het was er best gezellig maar ik had er wel wat meer van verwacht.. wel superrrveel lekkere mokkels.. en star beach overdag was ook wel master...
kriti vibes helaas niet geweest.. die met dj jean toen was ik net een paar dagen weg..

maar echt bijzonder nee.. niet echt

En Salou is al helemaal out of the picture zo lijkt het. Maar als je flikker ben heb je daar wel een goede boterham :D

Back