This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe vet is jou school kwa scoots??

Die SR 2000 is echt verkracht man, doet best wel pijn om (naar mijn mening) zo'n mooie scoot, er zo bij te zien staan.
Voorspatbord is van Harada uitvoering, spiegels :X en vreselijke stickers.
 
Niet echt brute scooters bij me op school. Stuk of 50 scooters, waarvan er maar 2 ofzo snel zijn. Een Stealth van een gast uit m'n klas, met Evo50 en Shot. En een Aerox van een maat van me, met Gilardoni70, Reverse, 17.5mm, etc. Mijn eigen scooter is nog het snelste van m'n school (MHR Rep, jolly pijp, 17.5mm ) maar die neem ik nooit mee naar school, kga altijd op de citta.

1 dewd denkt dat ie heel erg snel is met z'n opperkut afgestelde Runner met powerfilter en Ninja twinner.. zo'n chrome. En 1 gast die aan iedereen verkondigd hoe z'n NRG wel 8 kilowattuur (hij bedoelt PK) heeft (50snel en de rest std).
 
Originally posted by Lennox
Die SR 2000 is echt verkracht man, doet best wel pijn om (naar mijn mening) zo'n mooie scoot, er zo bij te zien staan.
Voorspatbord is van Harada uitvoering, spiegels :X en vreselijke stickers.

Hehe, 't zijn allemaal gare & std scoots (groot deel van lui @ politieopleiding )
 
Mwah bij ons op school is alles bijna std
Je ziet veel techiroest en NR NIX en de Yasuni R is in opkomst
mwah toen ik mijn scooter meenam stond iedereen verbaasd te kijken
 
vorige week kwam er eindelijk een mooie scoot bij ons op skool
een earox met 70 cc zwart met oranje , damn mooi geluidje .
 
Re: hmmm

Originally posted by japie el
hmmm bij ons @ alfa..hoogeveen is het ook helemaal niets..
ik ben het snelste @ nrg..maar ik ga ook niet vaak met de scoot..af en toe rollerbank maar bovenal kost het ook erg veel peut..

greetzz

ja jou heb ik weles zien staan flexe scooter.
het is trouwens niet helemaal niets er staat nog een dna met gila 70 en c16 , een area met een mallossi alu eronder ik dacht mhr replica. en nog een rox met gila dacht ik en nog een runner met snellere setup wat week nie. dus helemaal niet is wel overdreven Maja voor de rest alleen maar afgetrapte buxy enzow en roxies met nrx/technikut en van die pasters op sr morini met roodeverroeste technikut en altijd zonder helm rijden

veruit de meeste scoots zijn gewoon afgetrapt.
 

En ik natuurlijk met mijn mega brute super snelle setup
Wanneer kom jij nou een??
 

die f50 is die toevallig geel/wit zo ja dan is dat mijn ouwe f50 dat was me eerste scooter nieuw gekocht half jaar later verkocht met een pro6 pijpje die gast reed hem een week later aan soep...
 
Allemaal scootjes hier met terugloopje, en een Yamaha DTR. Ik was sneller dan iedereen met mn std onbegrensde neo's. Snapten ze allemaal niet

Nu met quad is het een ander verhaaltje.. zelfs de sfx'en blijven me voor (...) Tijd voor een 70cc opvoerkit
 
Ik zit op nehalennia lokatie churchill laan in middelburg, misschien nog meer gastn die hiero op skool zitten??

Nja bij ons op skool is het nou ook niet echt tof ofzo, niet eens heel veel scoots denk stuk of 25-30. Meeste originel auspuff en andere een snellere uitlaat maar veel 70's enzo zijn er geloof ik niet :?

Valt me btw op dat als de opleiding lager is, mavo en minder dat scoots vaker opgevoerd zijn enzo, hebben zker meer tijd over om te werken! 8)
 
70cc @ squad?
levensgevaarlijk :*
als je ziet wat voor zieke lui er allemaal in amersfoort rijden op die dingen, op 2 wielen door de bocht enzo.
is zon ding dan nog wel rijbaar
 
Originally posted by -[inferno]-
70cc @ squad?
levensgevaarlijk :*
als je ziet wat voor zieke lui er allemaal in amersfoort rijden op die dingen, op 2 wielen door de bocht enzo.
is zon ding dan nog wel rijbaar

Volgens mij moet jij eens op de koopmans site kijken
 
Originally posted by PsychoDude_666
Ik zit op nehalennia lokatie churchill laan in middelburg, misschien nog meer gastn die hiero op skool zitten??


misschien m'n neef(je)..... Hij woont in de President Kennedy laan, zal wel dicht bij zijn....

(dit was trouwens Streetmaster, nog ingelogd onder Jelmer......)
 
bij mij (mendelcollege haarlem) staan zo'n 40 scooters, waarvan ik met mn firefox evo50+c20+19mm veruit de snelste ben:W (sinds cozmo vorig jaar van school is gegaan). dit zijn verder de enige scooters met een andere pijp:'( (snel naar langzaam):

-firefox evo50+evo pijp+21mm
-aerox 70cc+shot
-sr 70cc+mk handmade+17,5mm
-sr met nardo
-neo's std cil+hogedrukkop+tecnigas next
-slider met nrx
-speedfight wrc met laser
-sr met yasuni z
-ark met nardo
-sr met shot
-neo's met next

ik kom trouwens niet vaak met mn scoot op school, aangezien het twee minuten fietsen is en omdat het bureau bij mij om de hoek zit:|