Hoe vet is jou school kwa scoots??

vandaag begon de concierge te dreigen tegen speedaker en mij.
Nog 1 keer in een tussenuur zo'n lawaai met de scooter:rolleyes: en hij gaat 2 weken aan de ketting. Kerel was echt pist. Maar ja is maar goe ddat hij dat niet heeft gedaan.
Verder hebben we op school
2 sr www's
1speedake
1zenith
3speedfighters 2
1zipje :D
1olle beta
1neos
2viva city's
2 vespaatjes :D
2aeroxen (waarvan 1 van alper die snelle blauwe van de meeting in enschede)
3zundapjes
en dat was het wel zo ongeveer
 
Originally posted by RobvdZande
bij mij @ school is het ook niet veel....

http://members.lycos.nl/burnfreaksshitzooi/pics/Scoota/File%20030.JPG[/I [/B][/QUOTE]

Ik spot een std Zip SP?? Zou verboden moeten zijn :D
 
Bij mij op school (Albeda college lokatie vlaardingen) staat het halve schoolplein vol met scoots, van aprillia's tot zundap's.
Niet echt veel boeiends volgens mij (kom er waarschijnlijk te weinig om snelle scoots op te merken), veel scoots met een ander uitlaatje, maar volgens mij geen super snelle scoots.
Staat wel een aerox die vrij snel is, maar voor de rest allemaal mannetjes met nrx, bida s2 dat soort grut.
 
minimum7 Honda camino's
minmum 5 Nitro/Aerox
minmum 2 Vivacity
Stuk of 5 crossbrommers mtx, ts,...
1 suzuki monobike 50cc :D
ong 7 Booster
1 PGO
2 Wallaro's

Tjah dan nog wat dat ik vergeten ben...
 
1jog
2 vivacity's
2 runner .1 met MHR 70 tuned+MHRteam pijp enz/ andere runner MHR 50
1 mt ,gaat ook wel aardig
paar aeroxen
en 2 speedfights
 
Bij mij op school staan misschien 3-4 snelle scooters (2 van het forum) maar voor de rest zijn ze of helemaal standaard, onbegrensd of alleen een andere uitlaat.
Niet dat de mijne zo snel is ofzo, maar dat komt nog wel.

Ik snap soms ook niet dat sommige mensen hun scooter zo kunnen verwaarlozen. Er staat hier een scoot die met popnagels bij elkaar word gehouden en hij is ook nog es uberlelijk gespoten (mat zwart, maar je ziet de orginele kleur er nog doorheen :D)

De enige die een beetje verstand van zaken hebben zijn de gozers van de techniek afdeling...
 
Regio College te zaandam ... staat niet super veel.

Mijn scoot is wel 1 van de snellere mjah kom ik niet zo vaak meej. (MHR Rep, 21 DO, Doppler krukas etc.)

Een phantom met evo 70,evo krukas,evo vario, 21 DO, C20. Komt ook niet egt vaak met scoot.

Een NRG met evo 50 getuned, evo pijp, 19mm en nog wat zooi.
Komt ook al niet erg vaak met scoot.

Nog een gozer met Firefox, MHR 50, Gia Reverse, k d8 17,5mm en nog wat zooi.

Der kwam eerst een Ark met Samba 70 Competion en een Alu cilinder maar, maar paar keer gezien.

Voorderest heel veel std. spul veel viva en neos ...
 
vorig jaar was het niet echt speciaal @ Raayland college venray, stonden 20 scoots, veel brommers en 5 zundapp's ofzo

van de 20 was ik std. onbegrensd denk ik 4e ofzo, mina+techingas+weinig afstel moeite komt me echt niet voorbij hoor:P

en van die lui die em uit lachen omdat ze sneller zijn met een 70, en dan nog maar net 100 @ runner teller halen.
Dit jaar in eindhoven let ik er niet echt meer op, staan volgens mij 2 leuke tussen ofzo, maar niks echt speciaals.
 
Hier op school in amersfoort farel college is ook niks, een rs met 70 maar die komt ook nie vooruit, er zijn ibj ons meer citta/puchjes en 5sr n 4 aeroxjes, maar die komen mij met mn 14pk scoot nie voorbj :P

hoe zit het trouwens bij jullie in de stad, volges mij ben ik zowat de snelste uit onze hele stad :) circa tog 25000 inwoners, rijden wel paar evo setupjes rond hier maar die rijd ik er wel uit, hier niet echt extreem snelle scooters, wel jammer opzich...
 
Oja vergeten:

Er staat hier een Peugeot Speedake op school, als je er naar kijkt vallen alle kappen er al vanaf :| Dr zit echt helemaal niks vast en 1 rem doet het helemaal niet, en de ander werkt voor een kwart ofzo :| En die gast rijd altijd zonder helm en dan nog met iets van 60km/u :|

Hoe bedoel je zelfmoordneigingen :|
 
Mijn school is een grote shit op het gebied van scooters...Er staat een SR met For Race uitlaat en originele 50cc...dat wil dan nog wel...ik dan dus met mn Firefox Gila70 etc, 2 Peugeots allebei standaard begrensd, nog een Kreidler, een Zundapp en nog wat van die buikschuivers...owjah en een Suzuki Zillion standaard met een kerel erop die denkt dattie 120 kan lopen alsie een andere V-snaar erin zet :) Kortom, veel lol :)
 
okeeey mijn skool ff duz euh alle "mooie" scooters zijn beschadigt ghehhe de lelijke zijn niet beschadigt maar er zitten niet echt snelle tussen jah 1 puchje is wel vet gemaakt :D
najah vriend van me vorige week op z'n plaat gegaan 650 euro schade duz et word er niet beter op zijn ook zulke sukkeltje splinternieuwe sr 500 km op de teller en hij was gewoon de eerste dag al op z'n bek gegeaan de idioot maar jah zal wel aan friesland liggen he allemaal zu gek als een deur :p
 
Hier staat trouwens ook niet egt veel boeiends, wel wat snels maar de rest std of alleen onbegrenst (net als ik nog :D)

Het leuke is nog dat hioer wellis mensen op het schoolplein op hun bek gaan :D
Eerst een gast die met de scoot van iemand anders ging stunten.. crash...
En weekje geleden iemand die ze schijfremslot was vergeten :S
 
Originally posted by mendophir
ik ben nu met een andere makker het snelst denk ik, hebben nog niet gesprint oid


mescher, ik weet niet wie je onder die makker verstaat...
maar bert zen rox boekt je dik :)

en je heb idd een snelle scoot.. jammer dat je er nooit mee naar school komt.. en qua looks zou ie t van iedereen winnen :)

maarjah ik heb niet veel recht op spreken met me onbegrensde dik 75 vlakende ragbak runner :)

hallee
 
Back
Top