Hoe vet is jou school kwa scoots??

Ach we hebben bij ons op school ongeveer in totaal 40 scoots staan... 5 dragsters, allemaal boven de 90 km.. 3 DNA's, 2 rijden 110 op bmw teller...paar aerox, 3 phantoms, 7 habana's, stuk of 8 x zip..5 boven de 100, 3 x Ice..2 met trekuitlaat.. 3 x RS alle 3 boven 100...
 
Hier staan allemaal standaard scooters, sommige met een nr-nix of een technigas.
die lui zijn 1 grote hechte kliek waar ik NIET bijhoor :P
ze mogen me niet, ik vlam ze altijd.....

mja aan de andere kant kan je jezelf afvragen, wie rijdt er met tuned evo en tjt f1 naar school elke dag ;)
 
Ik zit nu op een andere school dan toendertijd dit topic nog leefde zeg maar :P

En toen mn urban kid nog leefde had ik de snelste scoot. Nu is er een Rox met een Polini giet 70 en een tecnigas next de snelste :'( En hij voelt zich vet stoer.

Tijd om die dude met de NRG binnenkort een lesje te leren 8P
 
Originally posted by Sid

mja aan de andere kant kan je jezelf afvragen, wie rijdt er met tuned evo en tjt f1 naar school elke dag ;)

Had practisch zelfde setup, maar das echt niet zo handig om elke dag mee naar school te gaan. Btje slijtgevoelig en gevaarlijk ivm plisie.

Nja ach voor een paar keer mooi weer enzo is het leuk btje mannetjes van school vlammen. Bij mij op school rijdt er ook niets hard behalve een MH die opzich wel wil maja.
 
ik ben het snelste met een RS onbegrensd.....daarna een neos van een vriend met een polini 50 giet en techingas 50 uitlaat oid..

lijst met scooters:
7x blauwe sr allemaal std allemaal ac
4x aerox
4x neos
4x mt
1x mb
1x benelli 491
1x benelli k2
3x japanse sym zooi
3x puch
1x tomos
2x phantom
1x sniper
2x firefox
1x runner
1x speedfight
1x typhoon
1x kymco yup
2x vulvacity
en natuurlijk 1x RS+amico
 
Maar eerlijk gezegd is het toch niet heel erg verbasingwekkend dat er niet allemaal evo's enzo rondrijden? Bedoel met een speed-like setupje (nog paar maandjes :) ) gaak ook niet naar school.
 
@ mijn school is et ubergaar...

1x senda (70cc giet, 19mm en metrakut pijp)
1x f12 met hebo pijp
1x runner helemaal standaard
1x mb5 helemaal standaard
1x Ditech van mij (ZX, multivar, flyclutch, kevlar belt, etc)

tegen de tijd dat me project klaar is zit ik niet meer op die school. kortom, allemaal kutscooters...
 
bij mij op school rijden er iets van 5 snellle scooters, waaronder 1 firefox met evo 70 en 21 mm, 1 runner met malossi mhr-team 70 en voor de rest niet echt hele snelle scooters. Wel rijdt bijna iedereen onbegrensd :).
 
Bij ons op school in den bosch ist nog wel iets. Staan 40 scooters of meer waarvan vele met snelle pijp, ook veel ori viv's en neos. De snelste op school ben ik toch wel, daarnaast is er een Aerox met 70 en Dna met snelle 50. Af en toe is er wel eens een marokkaan die een gejatte runner 180 of 125 heeft en ff een week de man kan zijn met zijn dingetje totdat deze meestal weer in beslag genomen wordt hehe. Maat van mij had eerst Runner 180 met terugloper. Ding vlamde 160 @ teller en trok als een beer, maar daarna is dat ding afgepakt en heeft ie bijna 1000Euro aan boetes gehad vanwege joy-riden geen helm verzekering dit en dat zus en zo.
 
bij mij op school staan ongeveer 30 scoots, waarvan de helft met nrx rijd, en de andere helft rijd met alles standaard. ben wel de snelste, maar dat was ik ook toen ik met me nrx rond crossde :P, maar toen ik nog 14/15 was en ik stond te kwijlen bij de scoots...waren er egt veel snelle scooters, aerox met speed , dragster met roze top, sr met evo 70. en nu zijn ze weg :(, of durven ze niet meer door de controles? zou best kunne
 
Originally posted by Area 51 Tetsuya
Bij ons op school in den bosch ist nog wel iets. Staan 40 scooters of meer waarvan vele met snelle pijp, ook veel ori viv's en neos. De snelste op school ben ik toch wel, daarnaast is er een Aerox met 70 en Dna met snelle 50. Af en toe is er wel eens een marokkaan die een gejatte runner 180 of 125 heeft en ff een week de man kan zijn met zijn dingetje totdat deze meestal weer in beslag genomen wordt hehe. Maat van mij had eerst Runner 180 met terugloper. Ding vlamde 160 @ teller en trok als een beer, maar daarna is dat ding afgepakt en heeft ie bijna 1000Euro aan boetes gehad vanwege joy-riden geen helm verzekering dit en dat zus en zo.

beetje stoere praaat over die 180runner.... als jij de snelste bent dan kan je denk ik ook wel malossi schrijven of niet? ( kijkt naar setupje, malossie 8P )
 
Originally posted by PsychoDude_666
Had practisch zelfde setup, maar das echt niet zo handig om elke dag mee naar school te gaan. Btje slijtgevoelig en gevaarlijk ivm plisie.

Nja ach voor een paar keer mooi weer enzo is het leuk btje mannetjes van school vlammen. Bij mij op school rijdt er ook niets hard behalve een MH die opzich wel wil maja.
true true. maar et gaat al jaar goed.

ik kar elke morgen met 60 (!) naar en van school, en dan valt slijtage best mee.
 
4 aerox-en, 1 yasuni Z, 1 nrx, 1 doppler uitlaatje, en mijn :s nrx
3 neo's-en, 1 big one
4 speedfights onbegrensd, 1 gianelli gsp
2 vivacity
een bakbrommer
en nog wat puchjes en tomosjes enzo...

Ik ben de snelste van school, maar ik heb em gister verkocht. Dus binnenkort een Slider op school :w
 
Back
Top