This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe vet is jou school kwa scoots??


hahaha, dit had ik met std cil + Tecnigas RS, dat ding maakt me toch een pokke herrie Kon je van een paar km afstand al horen aankomen. Ik ging ff in de pauze wat eten halen @ scoot en gaf vol gas op ut schoolplein. Toen ik terug kwam werd de concierge vet boos en moest ik voortaan het schoolplein oplopen Dit heb ik nooit gedaan want daar had ik geen zin in. Verder geen last meer van gehad
 
hoe zit het bij jullie met het jat gehalte enz? ik ga dit jaar nog naar IBS opleiding, spinozaweg albeda, reed dus met een vriend mee met alleen opvallende aerox, niet snel ofzo, maar echt bijna iedereen zat om te kijken enz, ik zit nu dus zwaar te denken of ik wel met een aerox daar gaat rond rijdne, met een hoogte van 1:65, en van een afstand klein, en niet sterk uitziend ( tsja train wel, maar omdat ik zo mager ben zie je er weinig van met jas enz aan eh )
 

hier wordt nooit gejat gelukkig De concierges lopen hele dag op schoolplein dus er komen geen 'vreemde' lui binnen. Doen die conciergies toch nog iets goed

edit: [offtopic] heb je me geblokt ofzo want ik zie je niet @ msn :+ [/offtopic]
 
nope, domme aapies die dneken dat ze kunnen "scripties draaien" hebben me msn gehacked, tsja ik ken dus ook ruk trug doen dus is me msn pleite ( als iemand me kan helpen, graag ) enne microcrap mailen helpt niet, heb 4 dagen geleden gemaild, nix trug.....
 
Niet veel soeps op me scool (aso)

Slechts 2 met snellere uitlaat (en geen echt snelle hoor, technigas denk ek)

De snelste zullen de 2 schakels zijn(nsx ofzoiets), ontgrensd en 1 of andere gare uitlaat derop.

Dan ik, standaard ontgrensde Speedfight II Erg heh
Waarschijnlijk dan nog een Xrace die even snel is als mij, ook gewoon ontgrensd, kzou het niet weten die gast komt niet veel met de scooter
Dan een booster met sito plus, echt bagger afgesteld, gaat maar 70 en ik trek er em zo uit
Dan een Neos met Ixil standaard uitziende uitlaat, gaat echt niet vooruit.

Nog een camino of 3(waarvan 1tje 60 gaat), slider, fox, een gele x-race (standaard), een errug mooie dna.

Hmm, dat zal et zowat zijn

De snelle scooters zitten in de tso en bso
 
op mij school zitten een paar opgevoerde scooters en voor de rest allemaal motoren yamaha r6 honda harley motorwout motor etc...
 
mijn school heeft verschillende gebouwen... ik zit op de mavo. en alleen 4e klassers hebben een scooter nu ben ik de enigste die meestal op het plein ben op een scoot.....
soms heeeel soms andere gozer met maliguti of andere gozer met een dna... verder NOTHING en die van mij gaat niet zo hardt hoor onbegrensd
 
Staan bij mij op school iet svan 3 runners, allemaal orri & onbegrensd. Nog een typh en een neo's die nog begrensd rondrijden. 2 Aeroxen, ook nix bijzonders aan gebeurd. 3 Sr's (waaronder die van mij...) die zijn denk ik wel het speciaalst (vooral die van mij daar is echt het meest aan gebeurd bij ons op school). Euhmmm, een honda MT/MB met 125cctje, superafgeragd ding. 1 Hyosung rush, 2 dj's, 2 DNA's waarvan 1 best wel opgevoerd, een firefox DD, 2 tomos, 2x peugeot fox, 3 citta's en een Motorhispania RX racing.

Maar die van mij is het speciaalst
 
Last edited:
Bij mij op school Sondervick College veldhoven staan niet zo veel snelle scooters maar wel veel: minimaal 15x runner, 5x aerox 1x chroom :'( 2 peug. fox, 5x wallaroo, 3x schakelding tsx, nsr, mt, 2x typhoon, kymco snyper , 1x ntt met runner wielen en dd-blok,paar speedfights, paar zenith's, benelli k2, en wat citta zooi dat was het ongeveer en het is niet eens een grote school en ze rijden allemaal met powerfilter en malossi drukveer ga je 10 km/h harder van . Allemaal onbegrensd
 
Grafisch Lyceum Adam

Allmeaal kut scooters... std DNA's met MHR stickers erop, alles in onbegresnt. 1 power one, 1 zx 1 NRX. De enigste snelle scooter is een Runner met Jolly en MHR Team en 19 mm....
 
Originally posted by Vass 8)

Opvoeren is hier een andere uitlaat (uitzonderingen daargelaten)

mazzelaar, opvoeren hier is onbegrenst 8P

3x niks hier, paar met andere uitlaatjes, maar die zaten er dan er al onder want bijna alles hier is 2e hands, en wat niet 2e hands is is std of onbegrenst.

ff lijstje maken:

2x vivacity, snor + onbegrenst, gaan 40/50 ofzo.
4 of 5x citta, std, onbegrenst of met "snelle" uitlaat.
1x oppergare speedfake, ding hangt bij elkaar met tape en zit superveroeste techniplas onder.
1x oppergare buxy met weet ik veel wat voor pijp, maar het kereltje dat em berijdt is zo dik dat ie nog niet boven de 60 uitkomt 8P
1x std zip
2x aerox, 1tje std kwa uiterlijk met leovinci W, andere is juist gespoten, erg lelijk en lelijke stickers erop die ook nog eens heel slordig opgeplakt zijn.
desbetreffende eigenaar wil er ook nog eens een evo onder gooien in combinatie met lowbudget metrakit uitlaat en voor de rest alles std, koppeling, rukas, carb, etc 8P
1x SUPERGARE hyosung rush met technistink eronder, ook superverroest, nog meer meelij met uitlaat dan scooter.
1x peugot fox, met andere uitlaat...

en dan mijn gilera sm, ben verruit de snelste met gilardoni70, 21mm en conti CHR, tevens de enigste schakel :'(
niemand snapt waarom ik zo hard wil 8P
lui hier proberen ook hun certificaat te halen en zijn allemaal al 4x gezakt met 8 fout ofzo 8P 8P 8P
achja....apart volk idd.
 
Originally posted by Th@ De@LeR
Nog een gozer met Firefox, MHR 50, Gia Reverse, k d8 17,5mm en nog wat zooi.
Das Wilco toch? Die had uit frustratie een kleun tegen zijn rhq as gegeven-->krom.
 
bij mij op schol is er niks kwa scoots.
1 boosterke ging 60
2 walalalaroos -1 ging een 60 b+ cil en sito uitlaat
-2 ging een 90 dr cil. weapen uitlaat en ander spul
en dan ging ik het harste met de dna
 
Ik ben gewoon de snelste op school...maar ik ga bijna nooit met scoot naar school omdat ik er 10 min vandaan woon met de fiets...en er heel vaak rollerbanken staan...

Een maat van mij rijd met Team, 21, sletra, DPR en andere vario...rijd opzich ook wel leuk door...

Hij komt wel elke dag op ze scoot naar school omdat hij anders 8 km moet gaan fietsen...en als ze scoot het niet doet gaattie niet naar school....voor de rest heeft iedereen wel een "snel" uitlaatje onder ze scoot.

Er is nog 1 die met DR rijd...dat had ik hem aangeraden nadat hij 3 cilinders in de soep had laten draaien...en wonderbaarlijk rijdt hij nog steeds

Ik zelf rijd met speed-r, overrange, hpi, team2k, 19 mm DO en binnenkort 24 mm en wat andere vertanding...

Daarom ga ik ook niet zo vaak (lees: bij hoge uitzondering) op de scoot naar school
 
1 neos met Corsa en een Yasuni R en beweert 150 ototeller te gaan.
1 bws met evo w poort en verlaste twinner

voor de rest snelle pijpes en wat schakels
 
hmmm

hmmm bij ons @ alfa..hoogeveen is het ook helemaal niets..
ik ben het snelste @ nrg..maar ik ga ook niet vaak met de scoot..af en toe rollerbank maar bovenal kost het ook erg veel peut..

greetzz
 
hier in Noordwijk @ Northgo College is het ook niet veel soeps.

- Snelste was een Aerox Jaguar, met Evo 70 + Evo pijp, 21mm ofzo, cil+carters bewerkt. Maarja, die was gepakt en rijd nu weer std.
- Nu is de snelste een Aerox met Gilardoni 70 Tuned met Bidalot C16.
- Daarnaast 2 RS'en die echt bizar hard rijden, heb alleen geen idee wat eronder zit, die komen nooit naar school.
- Verder nog een zwarte Beta Ark met Yas R, rijdt ook wel aardig.]
- Een DNA met Bidalot S2, ook wel geinig.
- SR WWW met Ixil Twin, top van 80 op teller.
- Dan ik met m'n DNA met, nu Ninja Twinner , zal ook wel iets van 85 halen denk ik.

Voor de rest:
-Allemaal opelkaar lijkende Aeroxen/Runners ontgrensd of met nrx
-Een best perso gemaakte NRG
- Std Sr's
- tomosjes/puchjes
- firefox met een lekke tecnigas, ding maakt een teringherrie maar komt voor geen meter vooruit.


Allemaal std of ontgrensd dus.
 
De Aerox is weer eens wat anders dan al die tientallen std :'( Aeroxen die je elk uur in Lwd ziet

Check ook die gare neo's, van een klasgenoot van me