This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe vet is jou school kwa scoots??

Waerdenborch te Goor

3 Aeroxjes waaronder die van mij
-std cil yasuni r, delta clutch (ik)
-malossi sport 70, metrakit sp, malossi sport vario
-std cil,yasuni z, fly clutch

1 derbi senda
1 speedake
2 aprilia sr street
3 aprilia di-tech
1 viva city
2 neos
1 puch maxi
1 piaggio liberty
1 speedfight
1 snor tomos
 
Sjongejonge, vroegahhhh toen ik nog op de middelbare school zat kwam je gewoon al met een MHR Team setup naar school :W
 
Sjongejonge, vroegahhhh toen ik nog op de middelbare school zat kwam je gewoon al met een MHR Team setup naar school :W

Indd, 3 zomers geleden gewoon met een evo50, team04 en 17.5 dell paar keer naar school genknalt, prachtig!:W en binnen 10 minuten op school
 
waar woon jij?
ik ga naar school in Tielt, West-Vlaanderen, België dus...

maar ondertussen al wat meer onderzoek gedaan dus hier nog een up-to-date lijstje

bij mij op school:

2 boosters (standaard)
1 Aprilia Rs
1 CPI oliver city
1 Skyteam PBR
en mijn Peugeot tkr

niet veel soeps dus nog altijd.

op het vti

8 boosters
1 stunt
1 Aprilia Rs
1 Vivacity
3 Aeroxen fzo
1 Nitro
1 Gilera dna
1 wallaroo snor rijd wel een goede 40 maar dan nog (heb hem al dikwijls ingehaalt)
2 TKR's
1 Speedfight 2

dat is het wel zo ongeveer, zal ze eens opschrijven fzo als ik tijd heb

grtzzzz
 

hier moet ik ff reageren

HONDA MT5/MTX gvd!!!

en yamaha DT(R)
 
runner 180
dj kymco met 70 cc op snorplaat
jog met 50 evo en yas r
en mijn slidertje met dr 70
verder alleen maar stnd scootes
 
enkel aeroxje

op myn school staan er wel wat scoots maar niets om overdreven fier op te zijn de beste is jens van deeltijds die heeft een gewoonweg zalig afgewerkte 70cc aerox met yasuni R uitlaatj erop en ik weet niet hoeveel shit in de blok en dan kameraad van me met de nieuwe derbi DrD evo ofzowiets.. :s en dan nog een paar gasten die denkekn dat scooters een stickerbord zijn ...(eikels) er hangt meer lijm aan die scoots dan verf|(
 
als ik dit hoor vraag ik me echt af op wat voor scholen mensen zitten
bij ons zijn er zowat geen begrensde scooters meer en heeft meer dan de helft een shot eronder(ik doe er ook aan mee)
 
Bij mijn school (Havo/vwo) staan ongeveer 50 scooters, geen 1 is er echt snel opgefokt, paar roxjes (incl de mijne), runners, sr's, speedfights, nog wa andere, en wat chinese zooi
 
Bij mij staat er ook niet veel spannends.
Aerox met c16 en geen idee wat voor cil Hij maakt wel behoorlijk wat toertjes dus ik denk dat het een 70cc is.

Verder allemaal stnd scootertjes, iedereen vind mijn runner wel speciaal vanwege m'n SR velgen
 
Hier op mijn werk veel 4 takt modellen !

Piaggio Zip`s (snor)
Peugeot Clic`s (snor)
diverse Kymco`s Agilty`s en People`s (brom)
Vespa`s LT 4T (snor en brom)
diverse AGM`s (snor en brom)
diverse Benzhou`s (veel chinezen dus) (snor)
Puch Standaard`s en Flexer`s (veel) (snor) enkele (brom)
en nog een paar stokoude Citta`s (meer roest dan plaatwerk)

en 1 Sym Mio (HaHaHa 8) de mooiste en straks de snelste !)