This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe stel ik mijn Scooter af!

Spiritje007

Well-Known Member
Goeiendag mensen!

Ik zou graag is een vraag willen stellen!
Ik heb een Bw's Next en heb er net een Leovinci Rs onder gestoken van een vriend van me...Nu rijdt ik 75 maar ik trek niets op!Nu zou ik dit willen veranderen en keisnel optrekken en ongeveer 50 rijden!Plz help me!!!

greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Spirit
 
Nou die RS op die BWS moet toch zorgen voor een redelijk leuke accelreatie voor 50cc.

Vertel is wat meer over het "slechte" optrekken, is het echt om te janken? Of valt het wel mee en wil je gewoon meer?

Komt ie niet op toeren of juist veel te erg op toeren?

Als je dat allemaal ff duidelijk vermeldt wordt de vraag een stuk simpeler te beantwoorden. En waarom wil je in godsnaam 50 rijden?! Schijterd voor de wouten?

Vario ringetje derin en klaar. Ik heb er nog een, zeldzaam zijn ze dus je mag hem kopen voor 100 knaken.


SvR
 
Originally posted by Sjoerdyo:
Nou die RS op die BWS moet toch zorgen voor een redelijk leuke accelreatie voor 50cc.
/B]


Pff! Ik heb nog nooit een slechter trekkende uitlaat gezien als een RS! Dat is toch zo'n onderlangs ding met zwarte demper?
 
Pfff, lekkere omschrijving, grijze ding ONDER je achterwiel (????)

Maarreh, das dus als je je carterkap erafhaalt die ronde dingen op je krukas

enne 50? Woon je in belgië ofzo? kan me dan wel voorstellen hehe
 
Wat een Belgen-topic is dit...

Koop gewoon een fatsoenlijke uitlaat (Yasuni R/4 Race), maarja dan ga je weer 50 km/u (dus haal je per ongeluk fietsers in)...

Greetz.
 
kuttopic

------------------
Appie SR replica: hebo alu 70cc, hebo SP2, 17.5mm dell'orto, top-racing vario + V-Snaar, hebo koppeling met rode malossi drukveer.
 
Volgens mij probeert Spirit te zeggen dat hij best wel heel wat snelheid wil inleveren voor nóg betere acceleratie. En wat hij kan doen om de boel zo snel mogelijk te laten accelereren.

------------------
Onderschat nooit de kracht van menselijke domheid.
 
Originally posted by Finne:
Op je scooter... (?)

In je vario dat zit in dat grijze ding onder je achterwiel

daar hebben we de bijdehande homo finne uit ijsselstein! hahahahahahaha iedereen lacht je uit, ga iemand anders lastig vallen, de normale mensen onder ons op dit forum mogen gewoon vragen stellen.

Denken dat je grappig bent, en ja ik weet wie je bent!
 
Originally posted by tIM:
Pff! Ik heb nog nooit een slechter trekkende uitlaat gezien als een RS! Dat is toch zo'n onderlangs ding met zwarte demper?

Dan is het toch jammer dat je mij nooit heb zien weg trekken toen ik me allereerste combo had, ik trok toen echt wel leuk hoor voor die setup. Was nix mis met die uitlaat.
Weet je wta het is? Die RS van mij was heel anders dan die dingen die ze in de Scootin' hadden getest. Die van mij zat denk ik vol met schotten ofzo waardoor het toerental laag lag. Hij maakte teon net zoveel toeren als mijn SP3. Alleen meer vemrogen dus een hoger koppel.

SvR
 

Of dat er juist geen schotten inzaten...

Schotten maken de uitlaat kunstmatig korter, waardoor hij hogere toerentallen gaat draaien, stel dat jouw RS (voor Mina Vert.) geen schotten had, zou het inderdaad zo kunnen zijn dat hij minder toeren draaide...

Verder zou het lagere toerental te verklaren kunnen zijn, doordat een Vert. een langere uitlaatbocht heeft (langere uitlaat=minder toeren)...

Greetz.
 

Ik lach jou ook uit, hahaha.
 
Originally posted by Sn[iPPeR]:

enne 50? Woon je in belgië ofzo? kan me dan wel voorstellen hehe

Ik woon ook in België en meerbepaald in de regio van Brugge. En daar zijn ze nu al een half jaar scooterkes aan 't kloten. Iedereen wordt tegengehouden.
En hoe stoer je ook bent, je durft er toch niet meer rondrijden met jen 70cc en uitlaatje!!!! Neem dat van mij aan.
Klote flikken.
 

Dat zou ook kunnen jah, maar misshcien dat die schotten alleen moeilijkheden zijn om om heen te komen ofoz voor die gassen, dus dat het dan langer duurt... Ik weet het ook niet, maar ide RS die ik had leek in geen verre vertes op die van de scootin' ....

SvR