hoe rijdt dit??

Erwin.

Well-Known Member
Hey,

Ik heb een malossi speed replica besteld.

Mijn scooter is nu volledig std. behalve mijn vario, dat is een malossi mhr.

Ik wil er ook een andere carburateur bij kopen, ik dacht zelf aan een 20,5 dellorto.

Is dit een beetje goede setup, ik denk zelf namelijk dat dit kut gaat rijden, omdat mijn uitlaat ook nog std. is alleen onbegrensd.

Maar ik wil geen andere uitlaat, want mijn pa wordt gek als die ineens een ander geluid maakt, en ziet dat er dan een andere uitlaat op zit.:(

Hoe hard gaat het lopen, en loopt et wel goed eigenlijk?

Ik heb de search al gebruikt, maar daar wordt ik ect niks wijzer van

Advertisement - register to remove this

je had misschien beter voor een dr70 kunnen kiezen, die uitlaat zal hem best wel knijpen. Niet dat het gigantisch kut gaat rijden. 20,1 do??? ken wel 19 en 21. Neem 19. Of 17,5 als je zeker weet dat je met std pijp blijft rijden de komende jaren.

prestaties met std pijp? :p Whahaha!

Die 20,5 carb is trouwens bagger. Je kan beter voor een 19/21 gaan MET andere uitlaat.

Het is trouwens niet slim om je scoot op te fokken als je ouders er niks van weten, want als je eenmaal een ongeluk hebt en daardoor gezeik met de juten dan zullen je ouders dat 100% niet waarderen... Als ik jou was zou ik eerst maar eens goed overleggen met je pa met een paar sterkte argumenten over bijv. het snelheidsverschil tussen jou en de auto's. Kijk dan maar eens verder want zo'n cil gaat gewoon echt niet lekker lopen met std. uitlaat.

ik heb een tijdje rond gereden met een athena en standaard uitlaat en 17.5 dell op mijn runner en liep best leuk hoor. Je zal niet gaan vliegen maar het rijdt stukke beter dan met je originele cil. groetjes

In zo'n geval kan je véél beter een cilinder nemen die een beetje bij je std uitlaat past qua powerband. Ik denk dat je met bv. een dr70 (untuned) betere prestaties hebt dan met een mhr70-rep.

Alles rijdt wel beter dan je std. cil, dus dat is gewoon geen goed argument.

Back