Hoe moet je een stuk uit een film halen

Speeddrake

MHR speed 7T Owner
Yoo people,
ik heb de search gebruikt maar wet er niet wijzer van
Maar nu is de vraag:
hoe moet je een stuk uit een film halen, met welk programma bijv:
 
Advertisement - register to remove this

je kunt de film ook gewoon met winzip of winrar inpakken, dan op cd zetten, en als je dan de film wilt bekijken de film weer uitpakken !
 
Originally posted by sr racing
je kunt de film ook gewoon met winzip of winrar inpakken, dan op cd zetten, en als je dan de film wilt bekijken de film weer uitpakken !

ik heb hem net ingepakt met winzip, maar dan is ie nog 797mb

edit: het is trouwens een mpg bestand
 
als het mpg is, kan je het in 2'en hakken met TMPGEnc,

daarna met nero branden als svcd, kan je hem gelijk op een gemiddelde dvdspeler kijken :)
 
ik reageer totaal niet loos! :S

in de nieuwste computer idee staat veel over video editing.. knippen/plakken etc.. stap voor stap beschreven..
ik denk..vind je wel handig? :S
 
Originally posted by Speeddrake
ik heb hem net ingepakt met winzip, maar dan is ie nog 797mb

edit: het is trouwens een mpg bestand

Wat wil je ermee bereiken? wil je 'm in een dvdspeler afspelen of gewoon als data op cd? wat je kan doen is:

1. 90 min/800 mb cd kopen :)
2. aangezien het al een mpeg is gewoon svcd branden dan past 800 mb wel op een 700 mb cd :) en voordeel van svcd is dat sommige dvdspelers het ondersteunen dus kan je ook op tv ervan genieten.
 
Originally posted by D10N
als het mpg is, kan je het in 2'en hakken met TMPGEnc,

daarna met nero branden als svcd, kan je hem gelijk op een gemiddelde dvdspeler kijken :)

waarom in 2 hacken ? lekker in 1 geheel houden en zo branden als svcd
 
Originally posted by #CARMA#
Wat wil je ermee bereiken? wil je 'm in een dvdspeler afspelen of gewoon als data op cd? wat je kan doen is:

1. 90 min/800 mb cd kopen :)
2. aangezien het al een mpeg is gewoon svcd branden dan past 800 mb wel op een 700 mb cd :) en voordeel van svcd is dat sommige dvdspelers het ondersteunen dus kan je ook op tv ervan genieten.

Ik wil de film gewoon als data cd hebben aan een kennis in amersfoort geven

ik probeer de bovenstaande info wel ff

edit/ het is gelukt, tis wel lekker makkelijk zo

bedankt alvast iedereen voor de info
 
Last edited:
Back
Top