This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hoe moet ik dit nou doen?


Dat was ook mijn gedachte, maar dat wil hij niet ofzo...
 

Wat een onzin, je krijgt verzekeringsgeld omdat de verzekering wil dat jij je ding dat kapot is/gejat what ever weer terug koopt. Als de verzekering erachter komt dat je andere dingen met je geld doet ben je de sjaak, en zeg niet dat het niet zo is want ik heb alles ff haarfijn nagelopen bij mijn pa, en geloof me...die maak jij niets wijs

Anyway, die kerel doet vreselijk goede zaken om meneer SimJoc alles voor te schieten, waar is je hart? Als je alles zelf unt maken zeg je tegen die kerel wat het gekost heeft achteraf en laat die vent die er in eerste opzicht niets mee te maken heeft (Zijn kat rende ervoor :| ) dan ook niet de volle mep schokken... Want dan ben je niet alleen laf, je bent ook nog eens een oplichter en je naait die vent een tijdelijke kostenpost aan...

Think about it
 
ja vind ik ook, ik vind het zoiezo onzin dat je die man aansprakelijk kan stellen voor z'n kat.
Volgens mij regelt die man het heel erg netjes, en als ik jou was zou ik mijn scoot gewoon laten maken, kappen etc, en die man dan bonnetje geven.
Ik vind het echt behoorlijk lullig eigenlijk, wees blij dat je nieuwe kappen krijgt!
 

Ik was er niet eens op bedacht dat ik geld zou krijgen, ik ging er zelfs uit van niet. Toen hoorde ik dat ik geld zou krijgen en vroeger was het altijd zo dat je zelf mocht doen met het geld wat je wilde. Nu is dit natuurlijk allemaal wat ingewikkelder geworden, omdat de verzekering moeilijk doet. Ik zal m vanmiddag gaan opbellen. Zet ik zelf de nieuwe kappen erop, dus die €150 laat ik zitten, dat is toch de beste oplossing denk k
 
Originally posted by SimJoc
Ik heb een maandje of vijf geleden een ongeluk gehad. Ik reed over de dijk en er schoot toen een kat voor mijn wielen...

kon je niet gewoon recht over die kat heen rijden ,
heb ik een keer met 2 kippen gehad
kon gewoon doorrijden , wel een hoop veren enzo

heb ik ook een keer met een wild zwijn gehad toen ik met mijn peugeot fox aan het rijden was , dat gaf niet zo makkelijk mee
fox totaal los zwijn dood , ik gaar . . . . . bloed overal . . . .

maar een kat :| kan je toch niet voor op je bek gaan ?
 
Re: Re: Hoe moet ik dit nou doen?


een wild zwijn en 2 kippen?? u bent professional?? 8P


of je mikt gewoon goed ofzo :+
 

Die vent heeft ur alles meej te maken het is zijn kat die hij op straat laat lopen... Als hij ze kat gwoon binnen in huis houd dan was ut niej gebeurd...
 
Dan moet ie zorgen dat ie op ze eigen terrein blijft... En niet andere tot last is...

Je mag je hond toch ook niet overal uitlaten, ook al hoort het dat je een hond uitlaat...
 
een kat is een heel ander soort dier dan een hond :|, en ik vind het echt goed van die man van die kat dattie het wil voorschieten, het is 800 euro, das 2000 piek hoor :| gewoon die kappen kopen en zelf erop zetten en niet die vent+ verzekering naaien, dat is gewoon dik onbeschoft man. en het is trouwens gewoon fraude
 
Wat al eerder werd gezegt, hij had (volgens de wet) zijn kat binnen moeten hebben. Dit is natuurlijk heel onlogisch, maar zo is t wel. Mijn brommer zag er eindelijk een beetje vatsoenlijk en ik was van plan om m te verkopen. Hierna kon dat natuurlijk niet meer, en nu (6 maanden later) gebeurd er pas wat....