Hoe krijg ik mijn standaart onder mijn aerox uit??

Advertisement - register to remove this

niks bouten, er zit zo,n pen in, die staat er onder druk in dus probeer hem nou niet eruit te slaan want dat lukt niet, wat je moet is: een klein ijzerzaagje pakken en dan je carters overdwars doorzagen dus zeg maar richting vario en niet richting cilinder.
als je de spanning eraf hebt gehaald kun je hem zo eruit tikken zonder problemen, ik kreeg de mijne er eerst ook niet af.
 
Roy... said:
niks bouten, er zit zo,n pen in, die staat er onder druk in dus probeer hem nou niet eruit te slaan want dat lukt niet, wat je moet is: een klein ijzerzaagje pakken en dan je carters overdwars doorzagen dus zeg maar richting vario en niet richting cilinder.
als je de spanning eraf hebt gehaald kun je hem zo eruit tikken zonder problemen, ik kreeg de mijne er eerst ook niet af.

onder druk erin 8P

normaal gesproken kun je zo die pen eruit pakken , maar aangezien het nog weleens vast wil gaan zitten door vuil wat erin komt wil die niet zo makkelijk los , je kunt er even wat bijspuiten en m dan proberen los te tikken , wil dit niet even met een brander warm maken en los tikken. wil dat nog niet moet je de stander eronder weg slijpen en de pen eventueel uitboren als je er weer een middenbok onder wilt.
 
Niej moeilijk doen!!!

Gewoon niet moeilijk doen, Smijt er wat kruipolie of siliconenolie bij en probeer 'm er alsnog uit te draaien of te tikken! Wil dit niet? dan de flex of de dremel erbij pakken en 'm eruit slijpen! werkte bij mijn rox ook
 
Hoe ik het heb gedaan, met veel pijn en moeite:
- veer van de standaard eraf getrokken
- scooter naar achter trekken
- vol op die pen slaan totdat ie een beetje meegeeft (inc. wd-40 oid)
- zo niet, standaard doorslijpen, zo kort mogelijk onderaan je blok

suc6;)
 
bij mij zat ie ook zo vast... komt wss door het op je scooter zitten terwijl hij op de bok staat... maar ben der gewoon op gaan rammen totdat ie aan de ene kant los zat.... toen ging die echt niet meer verder... toen ben ik met de slijptol aan de gang gegaan

Suc6 :)
 
melf #50 said:
onder druk erin 8P

normaal gesproken kun je zo die pen eruit pakken , maar aangezien het nog weleens vast wil gaan zitten door vuil wat erin komt wil die niet zo makkelijk los , je kunt er even wat bijspuiten en m dan proberen los te tikken , wil dit niet even met een brander warm maken en los tikken. wil dat nog niet moet je de stander eronder weg slijpen en de pen eventueel uitboren als je er weer een middenbok onder wilt.
bromboer zei tegen mij dat ie er onder druk in zit, en hij zal dat niet voor niets lullen.
daarbij heb ik een moker van 4kg en een schroevendraaier en toen flink liggen rossen na een kwartier tikken zat ie nog geen cm verder dusja toen maar gewoon doorgezaagd.
 
Back
Top