hoe krijg ik me spatbord van mn runner??

eelco32

Well-Known Member
hey luitjes ik heb vele runners gezien zonder spatbord maar hoe haal ik die er af zonder dat ik heb er af hoef te zagen...???
 
Advertisement - register to remove this

schroef gewoon wat kappen eraf en dan zie je toch vanzelf of het kan of niet. Volgens mij zit het het spatbord net zoals bij een NRG aan je lichtunit vast, dus zal je toch echt moeten zagen...
 
Het zit vast aan de lichtunit.. en kan alleen los door het te zagen... en anders haal bij een scootersloop ofzow ff een ander spatbordje en ga daar aan zagen.. heb je altijd nog 1 goede voor in de winter....
 
Originally posted by Grovert_r
Het zit vast aan de lichtunit.. en kan alleen los door het te zagen... en anders haal bij een scootersloop ofzow ff een ander spatbordje en ga daar aan zagen.. heb je altijd nog 1 goede voor in de winter....

idd zo heb ik het ook gedaan, koop een 2e
teken met een stift een lijntje op je huidige spatbord precies langs je kappen
haal je zachterkappen eraf
haal je spatbord eraf
zaag langs het lijntje
tadaa 2 stukken
gooi het onderste stuk weg
zet het bovenste stuk, waar het licht in zit, er weer op
kappen er weer op
gaan met die banaan!

in de winter ruil je het weer om en blijf je droog!
 
Nou droog blijven is bij die runners een groot woord. Laatste keer reed ik ook met een beetje regen, heel mn jas onder de modder. Op mn x8r had ik dat zonder spatbord niet eens zo erg.
 
Originally posted by x8racer
Nou droog blijven is bij die runners een groot woord. Laatste keer reed ik ook met een beetje regen, heel mn jas onder de modder. Op mn x8r had ik dat zonder spatbord niet eens zo erg.

dan moet je dat verlengstukje erop zetten, dat helpt heel erg veel!
 
Je moet het er echt afzagen, maar als je slim bent he.
Dan laat je aan de bovenkant een klein stukje staan, waar je nummerplaat oppast en waarin je aan de onderkant nog een klein gaatje kan boren.
Dan boor je bij het onderste stuk aan de bovenkant ook een gaatje.
Dan koop je bout met een vliegmoer, en kan je bij slecht weer zonder gereedschap gewoon ff snel je onderste gedeelte aan het bovenste schroeven en je word niet nat.

Wacht maar ff ik teken wel ff snel iets.
Tadaa:
tadaa.JPG
 
ja maar als je een nieuw spatbord koopt hoe wil je die oude er af halen dan?? er blijft altijd wel een stukje opzitten waar je langs heb gezaagd? dus als er een nieuw spatbord op kan moet je toch ook de oude er af kunnen halen???
 
Als je een ander spatbord koopt, is dat dus inc. lichtunit. Zaag je bij 1 een deel er vanaf, bij de ander niet. Dus kan je de ene gebruiken bij mooi weer de andere bij slecht weer. Dus als je je oude eraf haalt, haal je em er dus af inclusief lichtunit.
 
Originally posted by mssh
Je moet het er echt afzagen, maar als je slim bent he.
Dan laat je aan de bovenkant een klein stukje staan, waar je nummerplaat oppast en waarin je aan de onderkant nog een klein gaatje kan boren.
Dan boor je bij het onderste stuk aan de bovenkant ook een gaatje.
Dan koop je bout met een vliegmoer, en kan je bij slecht weer zonder gereedschap gewoon ff snel je onderste gedeelte aan het bovenste schroeven en je word niet nat.

Wacht maar ff ik teken wel ff snel iets.
Tadaa:
tadaa.JPG

zal wel lekker stevig zitten met die bout en moer en vooral als je hard rijd :p ik d8 ook aan zoiets maar heb ut tog nie gedaan heb um gewoon er afgezaagd met een houtzaag ook nog !!
 
Back
Top